• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kuidas juhtida restoraniäri nagu startup ettevõtet 

Startup ettevõtted lähtuvad oma igapäevatöös otsuste tegemisel statistikast, erinevatest mõõdikutest ja numbrilistest näitajatest. Neid mõõdikuid jälgitakse igakuiselt ja sageli jagatakse seda infot ka kõigi ettevõtte töötajatega.

Just see on üks põhjustest, miks meiletuntud firmad nagu Bolt, Skype või Wolt on nii edukad.

Hea uudis on see, et andmetepõhist juhtimist saab rakendada igas ettevõttes, ka kohvikutes ja restoranides.

Reaalajas uuenevat infot kuvatakse sageli kontorites seinale kinnitatud ekraanidel. Andmeid saab ka hoida Excelis või Google Spreadsheetis, kuidas kellelegi mugavam on.

Selline andmete läbipaistvus ja selgus aitab aru saada, kui kiiresti ettevõte oma eesmärkide suunas liigub ja mis valdkonnas pole areng piisavalt kiire.

Samuti aitab selline info kuvamine töötajatel aru saada, kuidas ettevõttel läheb ja kuidas mõjutab nende panus ettevõtte arengut.

Andmeanalüüs restoraniäris KPI-de abil

Üks viis oma restoraniäri juhtida nagu startup ettevõtet, on alustada võtmenäitajate ehk KPI-de (inglise k. key performance indicator) sisse seadmisega.

Tegu on metoodikaga, kus ettevõte seab endale konkreetsed numbrilised eesmärgid ja jälgib neid igakuiselt. Siiski, ka ühekordne pilguheit andmetesse võib üllatada ja selgust luua.

Tänu KPI-dele teab juhtkond alati, mis valdkonnale peab tähelepanu pöörama, et olla kasumlik, areneda kiiremini ja vältida raha raiskamist. KPI-d aitavad hinnata, mida oled juba saavutanud ja kui kaugel oled oma eesmärkidest.

Ainukeseks eelduseks on andmebaasi olemasolu, kust saad vajalikku infot hõlpsasti kätte.

Pildil veebipõhise Compucashi töölaua vaade.

Järgnevalt toome välja mõned näited restoraniäris levinud KPI-dest ja näitame, kuidas veebipõhise CompuCashi abil andmeid mugavalt hallata.

Enamlevinud KPI-d restoraniäris

Kuna iga ettevõte on omanäoline, erinevad ka KPI-d nii sektori- kui ka valdkonnapõhiselt. Võimalik on valida sadade KPI-de vahel, ent sellest ei maksa end heidutada lasta. Kõige lihtsam on alustada kolme kuni viie KPI-ga: vali nad välja, lisa nad exceli tabelisse ja pane kalendrisse meeldetuletus iga kuu andmeid tabelis uuendada ning analüüsida. Siin on mõned näited KPI-dest, mis sobivad restoraniäri omapäradega.

1. Toodete juhtimine.

  • Tooterühma läbimüük
  • Toote koguse läbimüük
  • Top toodete müügi läbimüük

2. Meeskonna juhtimine.

  • Müüjate top
  • Arvete keskmine
  • Arvete keskmine ühe külastaja kohta
  • Külastajate arv

3. Müügi ja turunduse juhtimine

Müük ja turundus aitavad su äril kasvada. Jälgides neid võtmenäitajaid, suudad hoida näppu müügi- ja turundustegevuste pulsil. Võiksid alati teada:
  • kui palju on sul kliendikaardi omanikke (kui tihti nad oste teevad, mis on ühe ostu keskmine suurus);
  • kui palju tehakse broneeringuid ning mis kanalitest (telefon, email, koduleht, sotsiaalmeedia leht)
  • kui palju kulutad turundusele ja reklaamile,
  • kui palju külastajaid käib sinu veebilehel,
  • kui palju on sul sotsiaalmeedias fänne.
Alljärgnev tabel on näide sellest, kuidas saab KPI-sid excelis kuvada. Kõik need näitajad aitavad vastu võtta otsuseid, kas üht või teist kampaaniat jätkata ja kuhu oma aega ning raha suunata.

Andmete haldamine veebipõhisest CompuCashist

Kasutades CompuCashi on võimalik saada suur osa ülalmainitud andmetest veebipõhisest süsteemist lihtsalt ja mugavalt kätte. Logides sisse aadressile http://www.Compucash5.com, saad vaadata ning analüüsida soovitud detailsusega erinevaid müügiandmeid. Kõige olulisemad päringud on võimalik salvestada raportite kujul. Tänu sellele saab järgmisel korral neid kiirelt ja mugavalt kasutada. Proovi seda kohe! Kui sul veel ei ole ligipääsu veebipõhisele CompuCash'ile, siis võta meiega ühendust.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.