• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Läbipääsusüsteemid

Funktsionaalne läbipääsusüsteem planeeritakse vastavalt just teie ettevõtte vajadustele. Läbipääsusüsteeme saame ühendada teiste Ektaco lahendustega: tööajaarvestus, kappide lukustussüsteem, videovalve, kassa ja/või broneerimissüsteem.

Läbipääsusüsteem

Läbipääsulahendus teie töötajatele ja/või klientidele – siseruumid, välisuksed ja parkla – lubab läbipääsu õigust ustest või väravatest seda omavale isikule ja keelab selle kõrvalistele isikutele. Lisaks on võimalik läbipääsusüsteeme ühendada turnikeedega, ustega, väravatega ja liftidega. Sissepääsuks saab kasutada mobiili, kaarti, käepaela või sõrmejälge ning seade ise kontrollib läbipääsuõigust ja saadab avamiskäsu.

Sissepääsude automatiseerimiseks pakume kvaliteetseid Austria firma Gotschlich seadmeid, mille kogemus ligipääsusüsteemide vallas on saanud alguse juba aastal 1974.

 

Läbipääsusüsteemide eelised

  • kiire ja mugav territooriumile ligipääsemine vaid õiguse saanud isikutel
    töökindel ning aitab tõsta teeninduse taset ja klientide rahulolu
  • aitab hallata efektiivselt protsesse – nii saate ülevaate näiteks külastajate arvust või töötajate kohalolekust
  • ühe ligipääsusüsteemiga on võimalik siseneda mitmest uksest, mistõttu pole vaja kanda kaasas erinevaid võtmeid
  • õiguseid on võimalik määrata ajutiselt või kellaajaliselt, mille tõttu sobib see hästi külalistele
  • õigused on võimalik iga hetk eemaldada (näiteks kui töötaja lahkub töölt või kaotab kaardi)
  • aegunud või vale sissepääsust teavitatakse koheselt süsteemis ja seetõttu on võimalik koheselt õigusi vajadusel pikendada
  • süsteem registreerib kõik liikumised, mistõttu on hiljem võimalik näha vastavat statistikat või raporteid

Kellele sobib Ektaco kassasüsteem ja läbipääsusüsteem?

Läbipääsusüsteemid on ideaalsed lahendused:

  • spordiklubidele, spadele, ujulatele
  • muuseumidele, raamatukogudele
  • meelelahutuskeskustele
  • matka-, suusa- ja tervisekeskustele

Ektaco tööajaarvestuse ja läbipääsu lahendus sobib imehästi:

  • tootmisettevõtetele

Nimelt on läbipääsusüsteem head abivahend selleks, et tõsta klienditeeninduse kiirust kui ka anda klientidele vastavad õigused ilma pileti või võtme olemasoluta. Tootmisettevõtetes on võimalik töötajatel kergelt ligi pääseda vajalikke ruumidesse ning ettevõttel on kergem hoida silm peal töötajate kohalolekust ja liikumistel töösiseselt.

Miks eelistada Ektacot?

Ektaco on ettevõte, mis on keskendunud teie ettevõtte kasumi kasvatamisele läbi erinevate turvaliste ja mugavate süsteemide – üks nendest on ka läbipääsusüsteemid. Nimelt meie kogemus läbipääsusüsteemide tarkvara arendamises, projekteerimises ja paigaldamises on alguse saanud juba 1990. aastate keskpaigast, mistõttu oleme ka üks populaarsemaid läbipääsusüsteemide pakkujaid Eestis. Vajadusel pakuvad meie kõrge kvalifikatsiooniga spetsialistid lisaks süsteemidele täiendusi ja hooldust.

Võta meiega ühendust ning leiame koos teie ettevõttele sobiva lahenduse.

Sujuvalt integreeritav

Toodetega

Meie läbipääsusüsteeme usaldavad
Läbipääsusüsteemidega aitavad:

Müük: 534 84054

Hooldus: 639 7939

lukud@ektaco.ee

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.