fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

TTÜ võtab esimese kõrgkoolina kasutusele iseteeninduskassa

Tallinna Tehnikaülikooli sööklasse paigaldati reedel iseteeninduskassa, millega soovitakse vähendada pikki lõunapauside järjekordi ning lahendada põletav probleem - tööjõupuudus teenindussektoris. „Uudse konseptsiooniga tahame oma klientidele pakkuda oluliselt kiiremat teenust, mis peaks lõunapausi ajal tekkivaid kassajärjekordi vähendama 1/4 võrra. Pikkade järjekordade põhjus on lihtne: TTÜ-s on ainuüksi töötajaid üle mitme tuhande, kes kõik üsna ühel ajal lõunat sööma lähevad," ütles Eesti koolidele ja lasteaedadele toitlustust pakkuva ettevõtte Dussmann toitlustusjuht Indrek Liiv. "Täielikult iseteeninduskassadele üleminekut me ei planeeri, sest teenindajate roll on oluline ja söökla külastajatele peab jääma võimalus oma ostude eest sularahas tasuda. Iseteeninduskassas on täna võimalik maksta üksnes pangakaardiga," lisas Liiv. Lisaks TTÜ-le toitlustab Dussmann Eestis 24 kooli ja 14 lasteaeda. Liiva sõnul on TTÜ söökla Dussmanni jaoks esimene haridusasutus, kus on kasutusele võetud mehitamata makselahendus. Iseteeninduskassa lahenduse on välja töötanud Ektaco AS, kes on Dussmannit kassasüsteemidega varustanud juba 10 aastat. „Nii mõnigi meie klient on öelnud, et kuigi iseteeninduskassa ei suurenda ilmtingimata käivet, vähendavad need kulusid ning võimaldavad klientidel kiiremini ja mugavamalt oma ostude eest tasuda. Tänu sellele näeme viimastel aastatel toitlustussektori üha kasvavat huvi iseteeninduslahenduste vastu. Usun, et lähitulevikus on see pigem norm kui midagi uudset ja innovaatilist,“ sõnas Ektaco juhatuse liige Külle Tärnov. Toitlustusasutustest on Ektaco CompuCash iseteeninduskassad kasutusel näiteks Plus kohvikutes Mustika Keskuses ja Tallinna Bussijaamas, Bliss Tray buffee-restorani ning Reval Café kohvinurgas Swedbanki büroohoones. Lisainfot CompuCash iseteeninduskassa kohta küsi juba täna siit.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.