• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kliendilugu Tallinna Loomaaiaga iseteeninduskassade kasutamisest

Kliendilugu Tallinna Loomaaiaga iseteeninduskassade kasutamisest 

04. juuni 2019

Tallinna Loomaaed teenindab oma pea 2 miljoni eurose aastakäibe juures natuke üle 400 000 inimese aastas. Valdava osa loomaaia käibest moodustab piletitulu, kusjuures suurim osa müügitulust teenitakse suvekuudel.

Miks võeti Loomaaias kasutusele iseteeninduskassa?

2017.a. aasta juulikuus külastas Tallinna Loomaaeda natuke üle 100 000 inimese. See toob kaasa olukorra, kus ilusa suveilmaga soovib ühe päeva jooksul piletit osta ning loomaaeda pääseda kuni 20 000 inimest. Kusjuures, piletimüük toimub paralleelselt nii põhja- kui ka lääneväravas.

Selline massiline piletimüük ja veel kahest müügipunktist, kus korraga töötab 6 kassat, paneb teeninduskvaliteedi, kassa- ja piletimüügi tehnoloogia korraliku pinge alla.

Millise muutuse tõi kaasa iseteeninduskassa kasutuselevõtt?

Vähendamaks külastajate järjekordasid piletimüügipunktides, soetas Tallinna Loomaaed ühe iseteeninduskassa mõlemasse müügipunkti. Nii on külastajatel võimalik valida, kuidas piletit osta - kas kaardimaksega iseteeninduskassas või kaardi- ja sularahamaksega tavakassas.

Piletimüügi eest vastutava Kristi Samueli sõnul on iseteeninduskassad end igati ära tasunud. 

Iseteeninduskassade suurimad plussid:

  • Pileteid on võimalik osta neljas keeles: eesti, inglise, vene ja soome keeles;
  • Makselahendusena töötab nii tavaline kaardimakse kui ka viipe-makse;
  • Iseteeninduskassat on võimalik ehitada seina sisse (sarnaselt sularaha-automaatidele) või panna kioskina seisma nii sise- kui ka välistingimustesse;
  • Kassasüsteemi (CompuCash) on võimalik integreerida näiteks majandustarkvara programmiga;
  • Kassasüsteemi kasutajaliides on lihtne ja töökindel;
  • Kassasüsteemi haldaja saab ise luua ja muuta müüdavate toodete nimesid ja hindu, kusjuures müüa on võimalik lisaks tavalistele piletitele ka kampaania korras soodus-pileteid.

Tänu iseteeninduskassadele on vähenenud aeg, mis kulub ühe pileti müümiseks, ning tänu integratsioonile majandustarkvara programmiga  on oluliselt suurenenud raamatupidamisdokumentide edastamisega seotud tegevuste efektiivsus.  

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.