• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kliendilugu Lennusadamaga iseteeninduskassade kasutamisest

Lennusadam, kus tegutseb Eesti Meremuuseum, on üks kõige populaarsemaid muuseume Eestis. 2018. aastal külastas Lennusadamat üle 200 000 inimese.

Miks võeti Lennusadamas kasutusele iseteeninduskassa?

Lennusadama avamise järgsetel aastatel on muuseumi külastanud rekordiline arv inimesi. Suur külastajate arv suvekuudel, koolivaheaegadel ja jõulude ajal toob kaasa järjekorra müügipunktis.

Olgugi et müügipunktis on kaks piletimüügikassat, võtab ühe pileti müümine tavapärasest rohkem aega, sest külastajad armastavad teenindajatega vahetult suhelda. Veelgi enam, Meremuuseum avab 2019. aasta lõpus taas Paksu Margareeta uksed ning huvi uue atraktsiooni vastu püsib kõrgel pikka aega.

"Kes ostab muuseumipileti internetist Piletilevi kaudu eesmärgiga liikuda kiiremini järjekorras edasi, peab täna kahjuks pettuma. Piletilevi piletid ei ühildu meie süsteemiga, mille tõttu peame igale külastajale väljastama kassas uue pileti," tõdeb muuseumi teenindusjuht Herman Miller.

See olukord siiski varsti muutub, sest Meremuuseum on välja arendamas oma e-poe piletimüügi lahendust. 

Millise muutuse tõi kaasa iseteeninduskassa kasutuselevõtt?

Meremuuseum on seadnud 2023. aasta eesmärgiks müüa ühes aastas pileteid 320 000 Lennusadama ja Paksu Margareeta külastajale. Külastajatele kiirema ja jätkuvalt väga hea teeninduskogemuse pakkumiseks on juba investeeritud ühte iseteeninduskassasse Lennusadamas.

Iseteeninduskassa seisab piletimüügipunkti lähedal ning võtab vastu kaardimakseid (sealhulgas viipemakseid). Olgugi et külastajad eelistavad piletit ostes teenindajalt infot küsida, võetakse pikema järjekorra puhul ikka suund iseteeninduskassa poole.

Iseteeninduskassa suurimad plussid:

  • Kasutajaliides on neljas keeles: eesti, inglise, vene ja soome keeles;
  • Makselahendusena töötab nii tavaline kaardimakse kui ka viipemakse;
  • Kassasüsteemi (CompuCash) on võimalik integreerida Eestis toodetud tööhaldustarkvaraga Scoro, mis võimaldab vastu võtta ja hallata tellimusi;
  • Kassasüsteemi kasutajaliides on lihtne ja töökindel;
  • Kassasüsteemi haldaja saab ise luua ja muuta müüdavate toodete nimesid ja hindu.

Iseteeninduskassa ei asenda head inimest, ent parandab oluliselt muuseumisse pääsemise aega ning integratsioon Scoroga võimaldab lihtsasti hallata kõiki tellimusi.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.