EKTACO AS – Kassasüsteemid, läbipääsud, tööajaarvestus, tarkvaraarendus
EU

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Helista 654 2150

Liitu CompuCash uudiskirjaga

CompuCash uudiskirja privaatsustingimused

  1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete, st e-maili, töötlemiseks ehk kasutamiseks uudiskirja saatmiseks.
  2. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine ektaco.ee kodulehel uudiskirjaga liitudes.
  3. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuulub Tellija e-posti aadress.
  4. Isikuandmeid töötleb Ektaco AS.
  5. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.
  6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  7. Teenuse kasutajal on õigus uudiskirja saamisest loobuda ning sellega ka nõuda oma e-maili kustutamist.

Ektaco AS

Kontakt: ektaco@ektaco.ee

Uudised

Foto: Anthony Espinosa

4 põhjust, mis takistavad edukalt restorani avamist

18. märts 2019

Mida lähemale suveperioodile, seda enam uusi restorane ja kohvikuid avab oma uksi.  Seetõttu on just praegu hea aeg üle vaadata kõik viimased detailid, mis otsustavad, kas restoran, kohvik või baar saab edukalt avatud või mitte.

Järgnevalt toome välja neli põhjust, mis sageli ettevõtjate teele ebameeldivaid üllatusi toovad. Ole sina targem ja tee kõik, et neid vältida.

 

1. Internetiühenduse puudumine

Oled just lõpetanud remondi- ja ettevalmistustööd, et avada oma unistuste restorani, kohvikut või baari.

Nädal enne avamist helistad internetiteenuse pakkujale, sooviga lepingut sõlmida. Siis selgub, et sinust mitteolevatel põhjustel ei ole võimalik internetti nii kiiresti saada.

Nii ei jää muud üle, kui ajutise lahendusena võtta kasutusele näiteks 4G ruuter ja mobiilne pangaterminali. See toob kaasa suuremad kulud ja vajaduse hiljem süsteemi ümber muuta.

Oluline on meelde jätta, et nii kassasüsteem kui ka pangaterminal vajavad töötamiseks internetti. Seega, sõlmi internetiteenuse leping juba varakult!

2. Ehitustööde venimine

Tänases pisut ülekuumenenud ehitussektoris on ehituse venimine pigem reegel kui erand. Sellega lihtsalt tuleb arvestada, ka kõige optimistlikumal ettevõtjal.

Uuri oma ehitajalt varakult, mis tööd on veel tegemata ning lepi kokku üleandmis-vastuvõtmis tähtaeg.

Mõistlik on see tähtaeg kokku leppida vähemalt kaks kuud enne restorani avamist, et sul jääks piisavalt aega ootamatute probleemidega tegelemiseks.


3. Viimasel hetkel kassasüsteemi lahenduse otsimine

Kui hakkad nädal või isegi kaks enne restorani avamist sobivat kassasüsteemi lahendust otsima, võid hätta jääda ja kiirustades halba otsuse teha. Turul on valikuid palju ning sobiva lahenduse leidmine võtab aega.

Pildil veebipõhise Compucashi töölaua vaade.

Kõige mõistlikum on alustada oma vajaduste kaardistamisest, sest sobiva kassasüsteemide lahenduse leidmisel mängivad rolli erinevad tegurid.

Võrreldes müügitarkvarasid tasub vaadata, kas neil on olemas näiteks:
 

  • pilvepõhine lahendus, mis tagab ligipääsu müügiprogrammile nii kodust kui kontorist;
  • lojaalsussüsteem, millega jälgida püsiklientide ostusid ning teha neile personaalseid pakkumisi;
  • laohalduse võimalus.

Kõige parema ülevaate õige otsuse tegemiseks saad siis, kui külastad teenuse pakkujat, läbid demo-versiooni või tutvud toodetega kohapeal.

Jättes kassasüsteemi valimise viimasele minutile, võid leida end olukorrast, kus su töötajad on koolitamata, kaup registreerimata ja kliendile pole kviitungi andmise võimalust. Lisaks puudub laoarvestus, mille tõttu tekib raskusi ülevaate omamisega.

4. Pooleldi moodustatud meeskond

Esmakordselt töötajaid palgates on raske ette näha, kui libedalt või rabedalt see protsess läheb.

Kindel võid olla aga selles, et praegusel ajal on personali leidmine raske ja otsimisega tuleb alustada varakult, vähemalt 2-3 kuud enne restorani avamist.

Siin saad alternatiivina kaaluda lisaks teenindajatele ka iseteeninduskassade  kasutusele võtmist. Iseteeninduskassad töötavad edukalt näiteks Tallinna Bussijaama kohvikus, BlissTray restoranides, Tallinna Tehnikaülikoolis ja ka mitmetes teistes kohtades.

Iseteeninduskassade võlu peitub selles, et nad suudavad väsimatult teenindada kliente, kes tasuvad ostude eest pangakaardiga. Loe iseteeninduskassade kohta lisa siit: Tööjõupuudust kohvikutes leevendab iseteeninduskassa.