• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kaasaegsed kassasüsteemid on märk innovaatlisest mõtteviisist

Arusaam sellest, milline peaks olema eeskujulik klienditeenindus, pole täna enam sama mis eile. Et klientide ootustega sammu pidada, on paratamatult tarvis kasutusele võtta moodne kassaaparaat. Kui teed seda täna, pakud oma klientidele meeldiva üllatuse, mis kujundab sinu edasipüüdlikku imagot.

CompuCashi kassasüsteem tähendab ajavõitu

Kõik, kes on CompuCashi kaasaegset kassaaparaati proovinud, tunnistavad selle märkimisväärseid eeliseid: kiirem klienditeenindus, köögi parem ülevaade täitmist ootavatest tellimustest, kõikvõimalikud aruanded selleks, et juhtimisel silma peal hoida jne. Sellest, kuidas täpselt CompuCashi kassasüsteem aega kokku hoiab, kirjutasime septembrikuu uudistes: "Köögiekraani 5 eelist võrreldes köögiprinteriga".

Klient hindab pingutusi

Muidugi on juba seegi suur võit, kui klient tõuseb lauast rahulolevana ning otsustab, et tuleb kindlasti tagasi kohta, kus ei pidanud kella vaatama ja vaikselt kiruma, et „kuhu see praad siis ometi jääb“. Aga need söögikohad, mis soetavad CompuCashi kassasüsteemi ajal, mil see pole veel saanud endastmõistetavaks, annavad ühtlasi märku, et klientide parema teenindamise nimel ollakse valmis katsetama kõikvõimalikke uusi lahendusi. Klientidele edastatakse ülioluline signaal, et nende rahulolu on tähtis. Ühest sellise tagasiside näitest kirjutas aasta alguses Eesti Päevaleht.

Tee iseenda elu lihtsamaks

Klient pole ainuke, kes CompuCashi kassasüsteemist võidab. Ka toitlustusfirma juhi jaoks on see mugav tööriist, mis annab palju uusi võimalusi: kui palju ühe või teise toidu valmistamine aega võtab, milliseid kaupu on vaja juurde tellida, millisel kellaajal mida rohkem tellitakse jne. Oma mobiiliäpiga saab juht kogu asutuses toimuvast hea pildi ning tal on võimalik teha otsuseid mistahes hetkel ja igast kohast. Mille poolest tänapäevane kassasüsteem erineb vanasti kasutusel olnud kassaaparaadist, sellest loe täpsemalt meie uudisest "Kassasüsteem vs. Kassaaparaat  - 7  peamist erinevust". Kassaaparaadi saab ühendada ka videovalvekaameraga, mis annab võimaluse mistahes kahtluse või kliendi kaebuse korral järele vaadata, mida telliti ja kuidas selle eest maksti. Kuna kõiki andmeid hoitakse pilves, siis pole ohtu, et arvutirikke korral andmed kuhugi kaovad või on tarvis neid uuesti sisestama hakata, samuti puudub vajadus enda serveri järele.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.