fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

CompuCash aitab Muhu Leiva pagariäril kasvada

Kui Muhu saar on koht, kus aeg puhkab, siis tegutsejaid saarel jagub. Just seal, Liiva külas, sai 2013. aastal alguse üks väike pagarikoda, mis on viie aastaga teinud suure arenguhüppe. Täna saab Muhu Pagarite leiba osta lisaks kümnele pagarikojale ka mitmekümnest toidupoest üle Eesti.

Mis teeb Muhu Pagarite pagarikojad nii eriliseks, millised on olnud laienemisega seotud õppetunnid ja miks otsustati just CompuCashi kassasüteem valida, küsisime Muhu Leiva arendusjuhilt Jaan Mõttuselt.

Mis on Muhu Pagarites erilist?

Muhu Pagarid pole lihtsalt üks pagarikoda. Tegemist on tuntud brändi esindava ettevõttega, mis on kasvanud viie aastaga pea 50-liikmeliseks ja seda üksnes kahe tootegrupiga. Olgugi et kõige värskemas, Poordi tänava pagarikojas katsetatakse igapäevaselt uusi tooteid, on ettevõtte kullavaramus kolmes variatsioonis pitsleiba ja neljas variatsioonis klassikalist vormileiba.

Eestlane oskab hinnata ehedat klassikalist vormileiba, mida on kergitanud juuretis ning mis on käsitsi vormi valatud. Kvaliteetsest toorainest küpsetatud käsitöö leib ei ole soodne, mistõttu sageli ostetakse seda pidupäeval. Muidugi on ka tõelisi fänne, kelle pere toidulaual on igapäevaselt Muhu Leiva tooted.

Muhu pitsleib.

Peatselt saame näha, kuidas Apollo kino külastajad võtavad vastu meie armastatud leivasnäki - Muhu pitsleiva. Tegemist on tervisliku kodumaise alternatiiviga popkornile, mis kindlasti tekitab kinokülastajates põnevust ja pakub üllatusmomenti.

Millised on laienemisega seotud peamised õppetunnid?

Muhu Pagarite juhtkond on laienemised ette võtnud optimistlikult ning julgelt. Kui esimene pagarikoda mandril avati Telliskivis ja teine Pirital, siis oli kohe märgata üsna suurt erinevust klientuuris. Just klientuuri tundmine läbi pideva tagasiside klientidelt on põhjuseks, miks iga pagarikoja pagarid saavad kaasa rääkida toodete otsustusküsimustes. See eristab meid paljudest teistest pagarikodadest.

1. Tootearendus kui tee laiema sihtgrupini

80% meie klientidest ostavad seemneleiba, aga seemneleiva fänne kõigisse pagarikodadesse võrdselt ei jagu. Seetõttu pingutame selle nimel, et laiendada tootevalikut. Tallinnas Poordi tänaval hiljuti avatud kohvik-pagarikojas küpsetatakse lisaks leivale ka nisu- ja magusatooteid.

Katsetame igapäevaselt erinevate retseptidega ja kui mõni uus toode klientide poolt soojalt vastu võetakse, lisame selle ka meie teiste pagarikodade sortimenti. Näiteks hiljuti katsetasime suhkruvaba ürdileivaga, mis võib samuti ühel päeval leida tee meie letile.

2. Töötajate leidmine läbi tutvuste

Laienemise puhul on oluline aru saada, et mida rohkem töötajaid ettevõttesse lisandub, seda kiiremini tuleb välja mõelda ja rakendada uus juhtimisstruktuur. See on selge, et väike-formaadiga suureks kasvada pole võimalik.

Tööjõu leidmine on aga omaette kunst. Muhu Leiba oleme töötajaid leidnud peamiselt läbi sisevõrgustiku, tuttavate ja tuttavate tuttavate kaudu.

Kuna Eestis pagareid välja ei õpetata, siis tuleb meil see töö ise ära teha. Õnneks on piisava huvi ja kutsumuse korral võimalik käsitööleiva küpsetamine kiiresti selgeks saada.

3. Arengu juhtimiseks läheb tarkust tarvis

Uusi pagarikodasid luues tundsime ühel hetkel, et me tegelikult ei tea, kuidas arengut ja laienemist juhtida. Tekkis palju küsimusi, millele ei olnud lihtne vastuseid leida.

Tagantjärele tarkus on, et laienemiste eest võiks vastutada üks inimene, kelle jaoks see on põhitöö. Selline inimene võiks meeskonnas olla alates esimesest laienemist peale. Tema ülesandeks oleks siduda erinevaid osakondi ja küsida õigeid küsimusi, alates kõige lihtsamatest, näiteks - kas ettevõttes on bilanss planeeritud.

4. Võimekuse hindamine

Muhu Leiba saab täna osta kümnest pagarikojast ja kümnetest kauplustest üle Eesti. Paraku on see ka meie kasvuvõimekuse lagi. Kliendiprofiili uuringud on näidanud, et Eesti kliendi ostujõul on piir ees ja neid, kes oleksid valmis maksma 3,50 eurot ühe leiva eest, ei jätku lõputult.

Ükskõik kui kättesaadavaks me Muhu Leiva tooted ka muudame, on vaid väike protsent ühiskonnast, kes meie leiba ostaksid. Teame, et umbes 80% meie klientidest on 5% Eesti jõukamad inimesed.

Miks valisite just CompuCashi oma kassasüsteemide lahenduseks?

CompuCash on pikalt turul olnud lahendus, mille kasuks räägivad paindlikkus ning suurepärane klienditeenindus. CompuCash'i esindaja oli operatiivne ja vastutulelik, mis jättis meile kohe hea mulje.

Kui CompuCashi kasutajaliides vajab veel kaasajastamist, siis lahenduse funktsionaalsus ja tehniline suutlikkus on väga head. Muhu Leivas näiteks on oluline jälgida, kust tuleb jahu, mis pagarikodades koos juuretisega taignaks segatakse. CompuCashis on keskladu ja toetav tootmine koos, mis võimaldab meil toodete liikumist kergelt jälgida.

Hindame ka müügiaruandluse poolt, millest ettevõtte omanik saab kätte kogu vajaliku info, ilma ise programmist päringuid tegemata. Õiged päringud tehakse omaniku jaoks valmis, et hoida kokku tema väärtuslikku aega.

Hea lugeja, kui sa plaanid peatselt avada oma esimest kauplust või laiendada oma äri kaubanduskeskusse, siis loe "5  Soovitust, kuidas ostukeskuses oma pood avada".

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.