fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Ülevaade selleaastaselt makselahenduste foorumilt 

26. jaanuaril toimus Tallinnas sündmuskeskuses SpaceX iga-aastane makselahenduste otsustajafoorum Payment Solutions EXEX. Järgnevalt lühike ülevaade foorumil räägitust.

Millised on esimesed viipemaksete kogemused Eestis?

Swedbanki kaardimaksete osakonna juht Raulis Üksvärav avaldas arvamust, et kui 2016. aastal arendati infrastruktuuri ja väljastati esimesed viipemakse toega pangakaardid, siis aastal 2017 peaks toimuma viipemaksete vallas läbimurre. Aasta lõpuks peaks olema vähemalt 60% turul olevatest terminalidest võimelised viipemakseid vastu võtma ja pankade väljastatud viipemakse võimekusega pangakaartide arv küündima miljonini. Kui praegu on kokku lepitud limiit 10 eurot ühe makse kohta, mis on euroala väikseim, siis suure tõenäosusega vaadatakse see lähiajal üle ja arvatavasti seda suurendatakse.

Kuidas viipemaksete levikule kaasa aidata?

Michał Łaszczyk, Ingenico Group’i Ida-Euroopa turundusdirektor, tõi näitena Poola, kus üldine pangakaardiga tehtud maksete osakaal on väike, kuid viipemakse osakaalult ollakse Euroopas teisel kohal. Peamine põhjus, miks viipemaksed seal nõnda populaarsed on, peitub Łaszczyki sõnul selles, et Poola kaupmehed küsivad alati oma klientidelt, kas nad ei sooviks maksta viipega. Kokkuvõttes toob see ajavõitu nii kaupmehele kui ka kliendile, kuna makse teostamiseks kulub vähem aega.

Kuhu poole liigub e-kaubandus ja milliseid põnevaid lahendusi on juba turul?

E-kaubanduse tähtsus on jätkuvalt kasvanud, kuid võrreldes näiteks USA ja Inglismaaga on Eestis kindlasti väga palju arenguruumi. Eesti e-kaubanduses tehakse 90% maksetest üle piiri. Ostetakse suurtest internetipoodides, nagu näiteks Amazon, Aliexpress jpt. Selleks, et ka riigisisest e-poodides ostlemist suurendada, tuleb meie kaupmeestel kõvasti tööd teha. Üha enam suureneb mobiiltelefonist tehtavate ostude arv. Viimast toetab Ektaco ja Telia koostöös valminud mTasku ehk mobiilse rahakoti rakendus. David Gyori, Banking Reports Limited tegevjuht, tutvustas mitmeid põnevaid lahendusi, mille abil suured internetihiiud inimesi ostma meelitavad. Üks värvikamaid näiteid on Amazon, kes on toonud turule nupud, mida saab kasutada kindla kauba tellimiseks. Näiteks pesumasina külge kinnitatakse väike pesupulbri kaubamärgiga nupp. Sellel vajutamine lisab Amazoni e-ostukorvi uue paki pesupulbrit, mis ka tellijale koju tuuakse. Rohkem infot selle kohta leiab siit.

Mida teha CompuCashi klientidel, kes soovivad hakata kasutama viipemakseid või luua e-poodi?

Viipemaksete puhul kontrollige, millist pangaterminali kasutate. Ingenico ICT220 terminaliga on pangad Compucahi lahenduse sertifitseerinud ja maksed on võimalikud. Verifone terminaliga lõpetati sertifitseerimine mõned päevad tagasi ja Compucashi kassade liidestus valmib veebruaris.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.