• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kaubanduse trendid 2017 

1. Mobiilimaksed jõuavad inimesteni

Kuigi mobiilimaksetest on räägitud aastaid, ennustab majandusajakiri Forbes, et just tänavusel aastal toimub läbimurre. Kodust lahkudes on inimestele olulisem, et kaasas oleks telefon, mitte rahakott. Lisaks maksekaartidele kolivad virtuaalsesse rahakotti ka kliendikaardid. Kõik mobiilseadmete suurtootjad on loonud oma mobiilse rahakoti versiooni (nt Apple Pay, Android Pay Samsung Pay). Apple Payl üksi on nädalane uute liitujate arv miljon kasutajat. Ka Eesti turg on trendiga kaasa läinud. Juba lähiajal anname rohkem infot, kuidas Compucashi kassasüsteemis mobiilne rahakott ja mobiilne kliendikaart kasutusele võtta. Vaata meie pilootrakenduse videot siit.

2. Iseteeninduskassad jõuavad ka väiksematesse äridesse

Mugavus ja kiirus on kaks märksõna, mida kliendid ostuprotsessilt ootavad. Pidevas tööjõukulude kasvus on neid kvaliteete keeruline pakkuda. Kliendid on juba harjunud iseteeninduskassasid kasutama suurtes toidupoodides, kuid väiksemates ärides pole need veel levinud. Compucashi uus iseteeninduskassa on atraktiivne võimalus pakkuda oma klientidele lihtsat ja kiiret viisi ostude eest tasuda.

3. Andmeanalüüsi tähtsus suureneb veelgi

Ettevõtted, kes tegelevad igapäevaselt müügi-, lao- ja klientide andmete kogumise ning nende analüüsimisega, oskavad langetada õigeid ärilisi otsuseid, mis lõpptulemusena kajastuvad nende kasuminumbrites.

Õigeteks otsusteks peab andmebaasipõhine kassatarkvara andma võimalikult palju infot ja seda sihitatud indikaatoritega. Lisaks on oluline, et info oleks kättesaadav reaalajas ja võimalikult väikese ajakuluga. Oleme suurendanud Ektaco arendusmeeskonda, et pakkuda Compucashi klientidele paremat andmeanalüüsi võimalust.

4. Väiksemate äride osatähtsus suureneb

Forbesi hinnangul eelistavad kliendid üha rohkem väikseid kohalikke ärisid suurtele kaubanduspindadele. Tarbijad ei taha raisata väärtuslikku aega, rännates lõpututes poevahekäikudes, nad peavad paremaks väiksemaid butiike, kohvikuid ja spetsialiseerunud restorane. Compucashi modulaarne ülesehitus võimaldab komplekteerida väiksele ärile sobiva lahenduse. Vajaduste kasvades saab meie süsteemi väga kiirelt laiendada.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.