fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Eesti üks staažikaim IT-ettevõte avaldab sünnipäeva puhul mitmekümne aasta pikkuse edu saladused

Aprilli lõpus täitub Ektaco turul juba 33 aastat ning ettevõtte juhatuse esimees Kaido Jelle rääkis lähemalt, mida on tarvis selleks, et üks ettevõte kasvaks ja areneks kriiside ja muutuste kiuste aastakümneid.

Muutus ei ole halb

33 aastat on pikk aeg, mille jooksul on ärikeskkond oluliselt muutunud ning toonud nii keerulisi aegu kui õitsenguperioode. “Äri on ikka nagu Ameerika mäed: kord üles, kord alla,” kinnitas Jelle. “Ektaco on tõepoolest näinud igasugu kriise, aga suutnud neist tänu heale kohanemisvõimele ja tugevale meeskonnale edukalt läbi murda.”

Üks kõige olulisemaid oskusi, milleta ei jää püsima ükski ettevõte, on võime turul toimuvaga kaasas käia. Paindlikkus ja kohanemisvõime annavad ettevõttele võimaluse rasketest oludest õppida ja seeläbi areneda. Viimased aastad tõid ettevõtetele täiesti uutmoodi väljakutsed. Millest ei jäänud puutumata ka Ektaco, aga sellest hoolimata on ettevõte Jelle sõnul viimastel aastatel oluliselt kasvanud. 

Pehmed väärtused

Teine oluline tegur on meeskond ja selle püsimine. “Kui ettevõte oma inimesi hoiab ja nad kasvavad ning arenevad ettevõttega koos, on tulevik helge,” kinnitas Jelle. “Kui aga kollektiiv pidevalt vahetub, on märksa raskem eesmärkideni jõuda.” 

Ektacos on keskmine tööstaaž üheksa ja pool aastat, mis on IT-ettevõtte kohta rekordiliselt pikk aeg. Üheks põhjuseks on ettevõtte konkurentsivõimeline palk – Ektaco on püsinud stabiilselt palgasaajate top 500 hulgas. Teine põhjus on Jelle sõnul n-ö pehmed väärtused ehk oma töötajate väärtustamine ja palju ettevõttesiseseid arenguvõimalusi.

Ektacos tegeletakse omatoodete arendusega, mis tähendab sellises suuruses ettevõttes arendajale hoopis midagi muud. “Töö nõuab arendajalt oluliselt rohkem oskuseid kui suurettevõtetes,” kinnitas Jelle. “Meil on arendajatel suurem roll ja rohkem iseseisvat otsustamist, mis on kindlasti üks põhjus, miks ambitsioonikad inimesed meil kaua püsivad.”

Jelle sõnul mängib olulist rolli ka asjaolu, et ettevõte on töökeskkonna ja kultuuri arendamisega kõvasti vaeva näinud. Sellest annab tunnistust asjaolu, et viimastel aastatel on ettevõttega liitunud palju noori spetsialiste ning suvepäevadest ja muudest üritustest võtab osa juba pooleteise jalgpallimeeskonna jagu mudilasi. “Sageli räägitakse põlvkondade erinevustest, aga tegelikult jõuame heade tulemusteni just tänu eri vanuse ja kogemusega inimeste koostööle,” rääkis Jelle. 

Mida on 33 aastaga saavutatud?

Ektaco tegeleb tootearendusega, mille eesmärgiks on muuta ettevõtete äritegevus võimalikult lihtsaks ja tulemuslikuks. Ektaco toodete hulka kuulub CompuCash kassasüsteem, mille erinevaid versioone on arendatud mitu aastakümmet. Täna on süsteem kasutuses enamikus Eesti toitlustus- ja meelelahutusasutustes. Teine toode on CompuAccess tööajaarvestussüsteem, mis on aluseks igas suuruses ettevõtete tööaja planeerimisele ja töökorraldusele. Ektaco tooteid kasutab täna igapäevaselt ligi 20 000 inimest.

Omatoodete kõrval on Ektaco meeskond võtnud ette ka eriarendusprojekte nagu riigikogu hübriidistungite ja hääletamise süsteem, mis võimaldas saadikutel istungitel osaleda ja hääletada oma kodudes, ning Tallinna volikogu istungite juhtimise ja hääletuse süsteem.

Ektaco klientideks on igas suuruses ettevõtted: alates food truck’idest, restoranide ja toidupoodideni, aga ka mõned pikaajalisemad suurkliendid nagu Omniva ja Tallinna lennujaam. 

Usaldus ja jätkusuutlikkus

Hea töökultuuri ja arenguvõimaluste kõrval on oluline ka ettevõtte usaldusväärsus turul. 2020. aastal tunnustas Creditinfo Ektacot juba 15. aastat järjest kõrgeima krediidireitingu sertifikaadiga. “Me ei vea oma partnereid kunagi alt ning täidame kohustused alati õigeaegselt. Kellelegi võlgu me ka ei ole,” muigas Jelle.

Kuna Ektacol on kavas tegutseda ka järgmised 33 aastat, väärtustab ettevõte keskkonda ja jätkusuutlikkust. Ektaco tooted aitavad klientidel langetada jätkusuutlikumaid valikuid, vähendades paberimajandust ning muutes mitmed protsessid digitaalseks. “Meie üheks eesmärgiks on vähendada digiprügi ja ressursside raiskamist, olgu see siis kassasüsteemi või tööajaarvestuse abil” kinnitas Jelle. 

Kuhu edasi?

Jelle sõnul on ettevõttel pikast staažist hoolimata kasvuruumi eksportturgude ja uute toodete näol veel küllaga. Ektacol on käsil täiesti uus projekt, milleks on eraldi tarkvara kauplustele, ning tootearenduse finantseerimiseks kaasas ettevõte lisaks omaniku tulule EAS-i abil 2022. aastal ka välisrahastust. “Eelmisel aastal kasvas meie investeering tootearendusse 9 protsenti,” rääkis Jelle. “Suunasime tootearendusse ligi miljon eurot ehk kolmandiku kogu ettevõtte käibest.”

Ka personalil on, mida oodata, sest ettevõte pakub oma töötajatele väljakutseid ka Eestist väljaspool. “Meil on esindus Dubais, kuhu on juba praeguseks töö tõttu reisinud suur osa meie personalist,” rääkis Jelle. “Kes teab, ehk avame seal kunagi lausa talvekontori neile, kes Eesti pikast talvest väsivad.”
Ektaco kohta leiad rohkem infot siit.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.