- PUNANE, mis õhutab tegudele
- ORANŽ, mis soojendab oma paistega
- SININE, mis rahustab meeli ja lõõgastab närve
- LILLA, mis ühendab punase impulsiivsuse ja sinise pehme alistuvuse
- Ja ROHELINE, mis leiab tasakaalu ja loob harmoonia.
CompuCash'i kassasüsteemi uus disain valmis
Klassikaline psühholoogia väidab, et inimene tajub maailma põhiliselt viie meelega – nägemise, kuulmise, haistmise, maitsmise ja kompimise abil, kusjuures 80% informatsioonist saadakse nägemismeele kaudu.
Inimene eristab värve, nagu helisidki, vastavalt silma ja kõrva võimalustele.
Värvidel, helidel, lõhnadel ja maitsetel on meie meeltele umbes samasugune mõju nagu söögil seedeorganitele: nad on tunnetuslik toit, mida tarbib meie psüühika selleks, et infovahetust organismi ja keskkonna vahel töökorras hoida.
Hääestasime värvid selliselt, et tulemuseks on
Kõike seda arvesse võttes toome teieni CompuCashi uue disaini.