fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Schneider Electricu Alliance koostööprogramm laieneb Eestis.

Schneider Electricu rahvusvaheline süsteemiintegraatorite Alliance koostööprogramm laieneb Eestis. Äriline ja tehnoloogiline koostöölepe loob partneritele uusi võimalusi rahvusvaheliseks arenguks. Schneider Electric Eesti ja Ektaco AS sõlmisid koostöölepingu (Alliance Partnership Agreement), mis loob pikaajalistele partneritele uusi võimalusi kohaliku ja rahvusvaheliseks koostööks. Schneider Electricu süsteemiintegraatorite partnerlusprogramm on süsteemiintegraatoreid ühendav võrgustik, mis võimaldab neil Schneider Electricu kaasabil pakkuda oma klientidele parimat oskusteavet ja tehnilisi lahendusi. Ühendatud kogemused ja kompetentsid võimaldavad pakkuda innovatiivseid ja kvaliteetseid süsteeme. Schneider Electric Eesti AS tegevdirektori Kristo Reinholdi sõnul on koostööleppe lisaväärtuseks rahvusvaheline kogemus ja tugivõrgustik. Programmi raames tagatakse partneritele vajalikud ressurssid, vahendid ning oskused, mis võimaldavad neil arendada ja tugevdada oma äritegevust.  “Partneluslepe võimaldab pakkuda lõpptarbijale keerukaid tehnoloogilisi lahendusi ning ühendatud kompetentsid võimaldavad luua kliendile lisaväärtust.” Ektaco AS juhataja Kaido Jelle sõnul aitab koostööprogrammiga liitumine nende ettevõttel kui staazikal süsteemiintegraatoril paremini projekteerida ja tarnida klientidele ”rätsepatööna” valmivaid kaasaegseid ja tarbijasõbralikke juhtimisüsteeme koos operaatortöökohtadega. “Meie kliendid on täna erinevad tööstusettevõtted (näiteks elektrijaamad, õlitööstus, tootmisettevõtted, kütuseterminalid, katlamajad), kus realiseeritu põhineb Schneider Electricu automaatikasüsteemidel: M340 kontrollerid, Vijeo Citect Scada, TeSys mootorijuhtimisseadmed, Acti 9 and Compact NSX kaitseseadmed, Spacial kilbid jne.” Süsteemiintegraatorite Alliance programmil on 3 taset: partner, sertifitseeritud partner ning strateegiline partner. Kõigil tasemetel pakutakse partneritele erineval määral ärilist- ja tehnilist tuge, koolitusi & teenuseid ning töövahendeid, näiteks tarkvara näol. Programmiga on liitunud enam kui 1800 liiget üle maailma. Schneider Electric Schneider Electric on üleilmne elektrienergia juhtimise spetsialist, mis tegutseb enam kui 100 riigis. Ettevõte pakub süsteemseid lahendusi erinevatele turgudele, alates elamuehitusele mõeldud rakendustest liidripositsioonini energeetika-infrastruktuuri, tööstusprotsesside, hooneautomaatika, IT andmekeskuste- ja võrkude alal. Enam kui 110 000 töötajat üle maailma aitavad nii ettevõtetel kui  ka üksikisikutel muuta energia turvaliseks, töökindlaks ning efektiivseks. Ettevõtte 2010. aasta käive oli 19,6 miljardit eurot. Ektaco Ektaco on asutatud 1989.a. Meil on Eestis ainulaadne kogemus infotehnoloogia ja automaatika valdkondades ning nende integreerimisel. Ektaco kvaliteedijuhtimise süsteem vastab ISO 9001:2008 standardi nõuetele ja on toiminud laitmatult ligi kümme aastat. 2009. ja 2010 majandusaastad lõpetati positiivse tulemusega ja meie meeskonnas on 27 motiveeritud ning lojaalset töötajat. Põhitegevus on riist- ja tarkvaral põhinevate andmekogumis- ning protsessijuhtimissüsteemide väljatöötamine, juurutamine ja hooldamine ning neljal ärisuunal: automaatikasüsteemid, kassasüsteemid, tarkvara arendusprojektid ja läbipääsusüsteemid.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.