• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Mida teevad Eesti toidukohad, et viiruse aeg üle elada?

Väga paljud restoranid on pidanud õigeks antud olukorras uksed sulgeda ja oodata kriisi lahenemist. Samas on terve hulk toidukoht, mis on endiselt avatud, kuid milles on oluliselt muudetud töökorraldust. Järgnevalt mõned näited, kuidas CompuCashi kliendid on enda töötajate, klientide, aga ka ärihuvide kaitseks loominguliselt lähenenud.

Iseteeninduslahendused

Selleks, et vältida restorani ja kliendi vahelist kontakti on mõned restoranid võtnud kiirelt kasutusel iseteeninduskassad. Makse saab teha kaarti viibates ja tellimuste info jõuab otse kööki. Pangad teevad hetkel ettevalmistusi viipemakse limiidi tõstmiseks 50 euroni alates esmaspäevast, 23.märtsist. Selleks, et ka järgmise kliendi jaoks kõik ohutu oleks, paigaldatakse kassa juurde desinfitseerimisvahend. Iseteeninduskassa ei pea kriisiolukorras olema kallis infokiosk, mis maksab mitme töötaja kuupalga. Kasutades soodsat puuteekraani ja miniarvutit on võimalik osta taskukohane lahendus.

Toidu koju tellimine

Tellimisäpid Wolt ja Bolt on populaarsemad kui kunagi varem. Samas pole kõigil restoranidel nendega lepingut või on neile makstav tasu liiga kõrge. Lisaks tegutsevad nad ainult suuremates linnades. Mitmed restoranid on enda töötajad kulleritena tööle pannud. Kuigi restoran on külastajatele suletud, siis köök on endiselt avatud ja teenindajate ülesandeks on toit soovijateni tarnida. Sellisel viisil saab vähemalt osale personalist tööd pakkuda ja samuti ei lange käive nulli. Tellimused võetakse vastu nii telefonitsi, e-posti kui ka Facebooki teel ja sisestatakse CompuCashi kassasse või CC5-äppi, kust need juba kööki jõuavad. Sel viisil jääb laohaldus paika ja säilib aruandlus.

Lühendatud menüü ja täpsem tooraine planeerimine

Kuna tooraine tellimuste mahud on kõigil vähenenud, siis analüüsitakse, milline on tooraine kulu ja mis road on klientide lemmikud ning menüüsse jäetakse ainult viimased. Eelpool toodud andmeid on võimalik paari hiireklikiga kassatarkvarast järele vaadata. Juhul, kui restoran teeb ainult kojuvedu, siis jäetakse menüüsse road, mis kannatavad tarnet ja ei kaota tarneajaga välimust ega maitset.

Oled toitlustuskoha omanik ja soovid kriisist võimalikult tugevana välja tulla, siis konsulteeri meiega sales@ektaco.ee või 504 1104.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.