fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kassaga integreeritud kliendikaartide süsteem – Korduma kippuvad küsimused (KKK)

  1. Milliseid kaarte on võimalik kasutada?
  • Enim levinud ja ka kõige lihtsam viis on kasutada ID-kaardil põhinevat kliendikaardisüsteemi. Kaardi esmasel sisestamisel loeb kassasüsteem kaardilt inimese nime ja isikukoodi, millest tuletatakse kaardi omaniku vanus ja sugu. ID-kliendikaart on populaarne, sest klient ei pea kandma kaasas erinevaid kaarte ja äri omanikule on selline kliendikaardi lahendus soodne, sest puudub kaardi valmistamise kulu.
  • Kui kliendile soovitakse pakkuda eridisaini ja müügikohale omase sümboolikaga kaarte, siis CompuCashi kassasüsteem toetab ka magnetkaarte ja viipekaarte.
  • Virtuaalne kliendikaart – eeldab, et lõppkliendil on alla laetud mTasku äpp, mis loob võimaluse kolida nii kliendikaardid kui ka maksekaardid oma telefoni.
  1. Millist laadi soodustusi on võimalik kliendikaardile seadistada?
  • Tavapärane sooduskaart – annab kaupmehe poolt määratud protsendi soodustust igalt ostult. Võib ka seadistada selliselt, et kehtib kindlatele kaubagruppidele või müügiartiklitele.
  • Boonuskaart – suurtest kauplustest tuttav süsteem. Ostusummalt arvestatakse kindel protsent boonusraha, mida saab hiljem kasutada.
  • Templikaart/punktikaart – seotakse enamasti konkreetse tootega. Näiteks ostes viis kohvi, saab kuuenda kohvi tasuta.
  1. Mida võidab kaupmees kliendikaardisüsteemi kasutusele võtmisest?
  • Nii soodustus-, boonus- kui ka templikaart suunab klienti uuesti sama kohta külastama.
  • Süsteemiga liitunud klientide kohta genereeritakse põhjalik statistika ja on võimalik teha täpselt sihitud kampaaniaid.
  • Filtreerida kliendikaarte kindlate tunnuste alusel.
  • Vaadata palju klientidest teeb korduskülastusi ja millised kliendid on mitteaktiivsed.
  • Näha klientide viimaseid oste ja selle põhjal soovitusi teha.
  1. Kui palju süsteem maksab?
  • ID-kliendikaardi süsteem

ID-kliendikaardi lugeja 25€, võimalus kasutada kaardilugemiseks ka kassaga integreeritud pangaterminali

Kaartide kulu 0€

Tarkvara mooduli hind sõltub andmebaaside arvust ja täpse hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust sales@ektaco.ee või +372 508 0090

  • Magnetkaardi süsteem

Vajab eraldi kaardilugejaid, hind 65€ tk

Kaartide hind sõltub tellitavast kogusest ja disainist

Tarkvara moodul – tasuta

  • Viipekaartide süsteem

Vajab eraldi kaardilugejaid, hind 115€ tk

Kaartide hind sõltub tellitavast kogusest ja disainist

Tarkvara moodul – tasuta

  • M-tasku

Tarkvara mooduli hind sõltub kassapunktide arvust ja täpse hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust sales@ektaco.ee või 372 508 0090

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.