fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

9 trendi kaubanduses, mis on tulnud, et jääda

Kallis elekter, inflatsioon ning pandeemia jätkumine on kõik kahtlemata suured kaasaegse kaubanduse mõjutajad. Osaliselt nende tõttu, kuid suuresti ka üldisest kaubanduse arengust lähtuvalt on ka muid tegureid, mis lähiaastate ostmist ja müümist oluliselt mõjutavad.

  • Tööjõu puudus on jälle kiiresti kasvamas ning kuna inimestest on puudus, siis kerkivad kiiresti ka palgad. Kaubandussektoris mängivad lisaks rolli ka uued turule tulijad, kes juba olemasolevate tegijatega piiratud tööjõu üle konkureerivad. Sellega seoses tõuseb veelgi iseteeninduskassade tähtsus, mis aitab osa kassapidaja/müüja tööst kliendile suunata.
  • Hea müüja roll ei ole kindlasti ainult toodete kassast läbi piiksutamine vaid nõu andmine ning toodete soovitamine. Kuna tööjõud on piiratud ressurss, siis kindlasti tasub kauplustel mõelda personaliseeritud turunduspakkumistele ning lojaalsussüsteemidele, et kliendisuhet hoida. Tasub hoolitseda selle eest, et kassasüsteemil oleks olemas integratsioon turundustarkvaraga, et protsess enda jaoks võimalikult lihtsaks teha, juba olemasolevat klienti hoida ning osa hea müüja tööst automaatselt ära teha.
  • Lisaks iseteeninduskassadele aitavad inimtööjõu puudust korvata ka pakirobotid, keda näeme kindlasti tulevikus veel rohkem, kui praegu.
  • E-kaubandus on tulnud selleks, et jääda. Toit, riided, tehnika – internetist saab tellida kõike ning kui sinu kauplusel veebipoodi ei ole, siis jääd suurest osast klientidest lihtsalt ilma. Ektacol on olemas liidesed kõigi populaarsete veebipoe platvormidega, seega e-poe lisamine käib lihtsalt ja kiiresti.
  • Showroomi osatähtsus kasvab. Paljud brändid ei sea enam eesmärgiks oma toodete tavapoodidesse müügile paiskamist vaid eelistavad e-äriga piirduda ning avada suuremates linnades showroomi, kust on võimalik ka tooteid osta. Lisaks võimalusele tooteid oma silmaga näha ning käega katsuda on showroomi juures oluline laitmatu klienditeenindus.
  • Pimepoed. Eesti turul on praegu kõige kiiremini arenemas Bolti pimepoodide võrgustik, kust saab kauba kiiresti 15 minutiga koju tellida. Bolt kasutab arenduspartnerina muide justnimelt Ektaco abi. Pimepoe puhul on ülimalt oluline, et süsteem toimiks laitmatult – laohaldus ning kauba tellimine peavad olema nii automaatsed, kui võimalik ja kindlasti on vajalik tõlgete ning klienditoe lisamise võimekus.
  • Keskkonnasõbralikud pakendid. Olenemata sellest, mida ettevõte müüb – rohelisus ja keskkonnasõbralikkus on jääv trend kaubanduses ja toitlustuses ning seda trendi toetab jõudsalt ka seadusandlus. Taaskasutatavad pakendid nagu näiteks Ringo ning Bringback on toitlustuses juba jõudsalt kanda kinnitamas. Ennustame ette ka kauplustes korduvkasutatavate pakendite tõusu. Korduvkasutatavad pakendid teevad kaupmehe elu ehk alguses pisut keerulisemaks, kuid juba praegu saab pandipakendi ka kassasüsteemiga ühendada.
  • Mobiilne liikumisvõimalus ka lokaalsetele äridele. Osaliselt pandeemia tõttu, teisalt loomuliku arenguna on aina enam vajalik, et saaks kassasüsteemi endaga kõikjale kaasa võtta kas telefonis või i-padis. Olgu tegemist foodtruckiga, osalemisel mõnel messil, müügijuhi poolne klientide külastus või muu, kus lokaalne kassasüsteem kaugeks jääb – väikeses nutiseadmes saab teha kõik vajalikud toimingud.
  • Vaatamine kaugemale. Kui ettevõte on ühes riigis toimiva äri üles ehitanud, siis järgmisena tasub vaadata väljapoole ning juba äriga alustades tasub seega valida sellised süsteemid, mida saab kasutada ka lähiriikides. E-äri kasvuga muutub maailm väiksemaks, seega tasub kohe alguses veenduda, et tarkvara pakkujatel on võimekus pakkuda sama teenust suuremas regioonis omades vajalikke sertifikaate ning hoolduspartnereid.

Juba praegu on CompuCash kasutusel paljudes kauplustes üle Eesti, kuid  järgmisel 18 kuul keskendub Ektaco oma investeeringutega eelkõige just kauplustele välja töötatud CompuCashi tarkvara arendamisele, mis sisaldab endas kõike kaupluse tõhusaks juhtimiseks vajalikku. Kui soovid esimeste hulgas uut süsteemi kasutada, siis võta julgelt ühendust.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.