• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kutsungisüsteemist 5 kasu toitlustuses

Olete te mõelnud, kui palju võiksite säästa aega, hoida kokku tööjõukulusid ja teha teenindus sujuvamaks kasutades kutsungisüsteemi? Pakume kolme tüüpi kutsungisüsteeme: teenindajakutsung, kliendikutsung ja teeninduskutsung.

Teenindajakutsung – Köögi ja saali vaheliseks suhtluseks. Kokk saab anda teenindajale teate, et roog on serveerimiseks valmis. Tühjalt jooksmine, külm toit ja häälekad kellahelistamised võiksid jääda minevikku. Pakume teenindajatele stiilseid käekellasid või vööle kinnitatud pager’eid.

Kliendikutsung - Kliendile saab anda märku, et kätte on jõudnud tema kord. Võimalikud kasutusvaldkonnad on laiad.

Teeninduskutsung - Ühe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupuvajutuse.

Teenindaja käiks köögi ja saali vahet ainult siis, kui selleks on reaalne vajadus. Ettekandja tuleks lauda esimesel võimaluse, kui klient on avaldanud soovi lisa tellida või arvet tasuda. Klient teaks täpselt, millal on tema kord lauda istuda või toidule järele minna. Ektaco pakutavate kutsungisüsteemide abil on see võimalik.

Kutsungisüsteemid pakuvad lahendust kõige tavapärasematele toitlustusettevõtte probleemidele. Nende süsteemidega on võimalik:

  • muuta tööd efektiivsemaks,
  • tõsta teeninduse kvaliteeti,
  • hoida personali õigete ülesannete juures,
  • vähendada personalikulusid ning
  • loomulikult tõsta klientide rahulolu.

Ektaco kassasüsteem CompuCash koos kutsungisüsteemiga on kasutused TS Laevade kohvikutes ehk laevadel, mis sõidavad Saaremaale ja Hiiumaale. Gert Nepperi, TS Laevade kohvikute toitlustusjuhi, sõnul on laevakohvikutes kutsungisüsteemidest väga palju kasu. Enamus sööke saavad inimesed küll teenindajalt kohe kätte, aga mõned söögid, näiteks vanaema retsepti järgi praetud pannkoogid maasikamoosiga tulevad klientidele otse pannilt. Ja et kliendid ei peaks püsti seistes neid ootama, siis ongi hea võimalus lauda maha istuda, võtta teenindajalt pager, mis toidu valmides rõõmsasti laual vilkuma ja piiksuma hakkab.

Lisainfo saamiseks helista meile 6 397 944 või saada e-mail sales@ektaco.ee

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.