• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kutsungisüsteem

Olete te mõelnud, kui palju võiksite säästa aega, hoida kokku tööjõukulusid ja teha teenindus sujuvamaks kasutades kutsungisüsteemi?

Pakume kolme tüüpi kutsungisüsteeme: teenindajakutsung, kliendikutsung ja teeninduskutsung.

Teenindajakutsung

Köögi ja saali vaheliseks suhtluseks. Kokk saab anda teenindajale teate, et roog on serveerimiseks valmis. Tühjalt jooksmine, külm toit ja häälekad kellahelistamised võiksid jääda minevikku. Pakume teenindajatele stiilseid käekellasid või vööle kinnitatud pager’eid.

Kliendikutsung

Kliendile saab anda märku, et kätte on jõudnud tema kord. Võimalikud kasutusvaldkonnad on laiad.

Teeninduskutsung

Ühe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupuvajutuse.

Teenindaja peab köögi ja saali vahet käima ainult siis, kui selleks on reaalne vajadus. Ettekandja tuleb lauda esimesel võimaluse, kui klient on avaldanud soovi lisa tellida või arvet tasuda. Klient teab täpselt, millal on tema kord lauda istuda või toidule järele minna. Ektaco pakutavate kutsungisüsteemide abil on see võimalik.

Kutsungisüsteemid pakuvad lahendust kõige tavapärasematele toitlustusettevõtte probleemidele. Nende süsteemidega on võimalik:

  • muuta tööd efektiivsemaks,
  • tõsta teeninduse kvaliteeti,
  • hoida personali õigete ülesannete juures,
  • vähendada personalikulusid ning
  • loomulikult tõsta klientide rahulolu.

Sujuvalt integreeritav

Toodetega

Meid usaldavad

Seotud tooted

    • Teeninduskutsung

      Küsi pakkumist

      Ühe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupuvajutuse.

      Tehnilised detailid

      Teeninduskutsung

    • Kliendikutsung

      Küsi pakkumist

      Kliendile saab anda märku, et kätte on jõudnud tema kord. Võimalikud kasutusvaldkonnad on laiad. Sobib kasutamiseks nii toitlustuses, kui ka piletimüügis.

      Tehnilised detailid

      Kliendikutsung

    • Teenindajakutsung

      Küsi pakkumist

      Köögi ja saali vaheliseks suhtluseks. Kokk saab anda teenindajale teate, et roog on serveerimiseks valmis. Tühjalt jooksmine, külm toit ja häälekad kellahelistamised võiksid jääda minevikku.

      Tehnilised detailid

      Teenindajakutsung

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.