• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Abi

Pannkoogimaja ühendab ühena esimestest iseteeninduskassa ning lauateeninduse 

Pannkoogimaja avas äsja oma kolmanda kohviku Tallinnas ning nüüdsest saavad külastajad nautida suuri maitsvaid pannkooke ning muid maitsvaid roogasid ka Tehnopolis.

Ettevõtteid ning töökohti on Tehnopolis asuva Küberneetika maja läheduses palju, samuti asub väga lähedal ka TTÜ oma suure hulga üliõpilastega. See tähendab ühtlasi seda, et sööjaid on palju ning suur osa neist sööjatest soovib lõunat süüa üsna lühikese ajavahemiku jooksul. Pikad järjekorrad ei meeldi aga kellelegi ning kuna tegemist on kogenud ettevõtjaga, siis tehti omalt poolt kõik võimalik, et liiga pikkade järjekordade tekkimist vältida. Ettenägelikult võeti uues kohvikus kohe esimesest päevast lisaks tavalisele kassale kasutusele ka iseteeninduskassa, mis aitab järjekorrad lühemana hoida.

Ettevõtte jaoks on iseteeninduskassa kasutusele võtmine kasulik mitmel põhjusel:

  • Järjekorrad muutuvad lühemaks ning selle võrra saab tipptundidel teenindada suuremat hulka inimesi;
  • Tööjõukulud vähenevad – suur osa kliente esitavad iseteeninduskassat kasutades tellimuse kiiremini, kui tavalises kassas;
  • Kliendirahulolu kasvab – iseteeninduskassa teeb osa teenindaja tööst ära ning selle võrra saavad olemasolevad inimesed paremat teenindust pakkuda;
  • Ruumi efektiivne kasutamine – iseteeninduskassa jaoks on vaja vähem ruumi, kui traditsioonilise kassa jaoks.

Iseteeninduskassa on Eestis juba üsna levinud. Mõne näitena kasutatakse seda näiteks Plus kohvikutes, Tallinna Tehnikaülikooli sööklas, ning isegi mandri ja saarte vahel sõitvate praamide kohvikutes. Küll aga teeb Pannkoogimaja eriliseks see, et kohvikus pakutakse lauateenindust. Iseteeninduskassa abil saab tellimuse esitada sekundite jooksul ning ei pea ootama seda, kui teenindaja menüüga lauda jõuab, klient tellimuse esitab, teenindaja selle köögile edastab ning alles siis saavad kokad tööle asuda.  Pärast söömist ei pea enam ootama seda, kuni teenindaja käest arve küsida saab, oodata kuni ta kaardimakseterminaliga lauda jõuab ning alles siis toidu eest maksta.

Uue süsteemi abil sisestab klient tellimuse otse süsteemi, kust see jõuab sekundiga kokkadeni, kes saavad juba toidu valmistamisega pihta hakata. Kioski juurest saab iga klient ka laua numbri, mille järgi teenindajad teavad, kuhu valminud toit jõudma peab ning samuti maksab klient kaardimaksega kohe tellimust esitades. Seega on kokku pandud parimad osad mõlemast maailmast – on tagatud kiirus tellimuse esitamisel, kuid ka meeldiv lauateenindus on endiselt olemas.

Olgugi, et kohvik on olnud avatud alles mõned nädalad, siis iseteeninduskassa on klientide poolt väga soojalt vastu võetud ning selle kaudu tehakse umbes pooled kõigist tellimustest. Teenindajate sõnul hindavad kliendid kiirust väga kõrgelt ka väljaspool tipptundi. „Näiteks kui sisse tuleb nelja inimese seltskond, siis tavaliselt kaks neist teeb tellimuse iseteeninduskassast ning kaks minu juures – et kiiremini saaks,“ kiidab tööl olev teenindaja süsteemi mugavust.

Pannkoogimaja keti kaasomanik ja peakokk Madis Nurmsalu on uuendusega väga rahul: „Ektaco arendas iseteeninduskassale juurde laua numbri sisestamise võimaluse, mida demo tegemisel veel polnud. Lisaks lubab Ektaco võtta arvesse mitmeid vajadusi, mis ilmnesid esimeste nädalate kasutamise järel. Lõunasöögikohana tekkis iseteeninduskassas vajadus märkida mõnele tootele müügipiirang juhuks, kui tooraine ootamatult otsa saab. Tootenupu ekraanilt kaotamisega tekivad ekraanil tühjad kohad, kuid Ektaco lubab arendada tootenupule müügipiirangu märkimise, mis tõstab iseteeninduskassa kasutajale selgust. Samuti tekkis vajadus iseteeninduses märkida, kas soovitakse toitu kaasa tellida või kohapeal nautida („Dine-in“ või „Take-out“). Tehnopolis olev Pannkoogimaja on esimene, kus iseteeninduskassat kasutanud oleme. Kuna esimesed kogemused CompuCash kassasüsteemidega ja eriti kassasüsteemi iseteeninduse lahendusega on väga head, siis jätkame oma teiste kohvikutes kassasüsteemide uuendamist CompuCash kassasüsteemidele“, kommenteeris Nurmsalu.

Kõik, kes on kunagi mõne toitlustusasutuse juhtimisega tegelenud teavad kindlasti, et tegemist on üsna karmi äriga, kus iga sent on arvel ning läbimõtlemata investeeringuid ei tehta.

Pannkoogimaja puhul on kasutatud väga soodsaid lahendusi. Suure kassaaparaadi asemel on kasutusel 100% äpipõhine kassa, mis toimib iPadis ning kogu kassasüsteem koos iseteeninduskassaga läks maksma umbes sama palju, kui on ühe teenindaja 2,5 kuu tööjõukulud. Kuna teame, et teenindussektoris on tööjõu voolavus väga kõrge, siis lisaks otsesele kokkuhoiule teenindaja töötasult lisandub siia tegelikult ka kokkuhoid värbamis- ning koolituskuludelt.

Mis on iseteeninduskassa?

  • Puutetundliku ekraaniga lahendus, kus klient saab oma ostude eest ise tasuda.
  • Ostude eest saab tasuda pangakaardiga – muu hulgas ka viipemaksega.
  • Iseteeninduskassa räägib kliendiga sama keelt – täna on kasutajaliides saadaval eesti, inglise, vene ning soome keeles.
  • Iseteeninduskassa sobib kõigile teenindusettevõtetele, kus tipptunnil järjekord tekib – toitlustusasutused, meelelahutuskeskused jne.
  • Iseteeninduskassaga saab müüa nii tükikaupasid, pileteid kui ka kaalukaupa.
  • Toidukoha puhul on lahendus võimalik siduda lauanumbriga – nii teab teenindaja, millisesse lauda tellimus toimetada.
  • Meelelahutuskeskuse puhul saab klient osta pileti ka kodulehe kaudu ning pääseb piletiga keskusesse ja puudub vajadus kassast läbi käia
  • Müüdavate toodete nimesid ja hindu saab kassasüsteemi haldaja ise lihtsalt muuta, vajadusel uusi tooteid lisada ning müüa lisaks tavalistele toodetele kampaania korras ka soodushinnaga tooteid.
  • Kassasüsteemi saab integreerida ka majandustarkvara programmiga, mis omakorda aega kokku hoiab ning inimlike vigade tegemise võimaluse välistab.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.