Templikaart on ideaalne võimalus luua endale regulaarne kliendibaas. Paljudes kohtades kasutatakse kliendi püsikliendiks muutmisel käsitsi tembeldatavaid templikaarte, mis aga on osutunud pahatihti ebaturvaliseks. Sage probleem on ka kaardi kaotamine, mille tõttu peab templite kogumist uuesti alustama.
CompuCashi süsteemis on teie jaoks turvaline digitaalse templikaardi võimalus, mis on kindlam ja ühtlasi ka mugavam (nii kliendile kui teenindajale) viis ostude eest templeid koguda.
Aastakümneid on toitlustuskohtade köökides olnud kasutusel köögiprinterid, mille abil jõuab info saalist kööki. Juba mõned aastad on selle asemel aga paljudes restoranides kasutuses hoopis puutetundlikud köögiekraanid.
Mida võidab restoran köögiekraani kasutamiset?
Teenindussektori ettevõtjate üheks suurimaks mureks on juba pikka aega olnud tööjõupuudus. Pikad järjekorrad ning stressis töötajad ei paku rõõmu klientidele ega ka tööandjatele ja just seetõttu võetakse kasutusele aina enam iseteeninduskassasid.
Alates oktoobrist on iseteeninduskassad kasutusel ka Hiiumaa ja Saaremaa praamidel ning juba esimeste nädalate jooksul on selge, et need kiirendavad järjekordade liikumist märkimisväärselt ja nõnda on klientidel võimalik veeta rohkem aega toitu nautides või raamatut lugedes ning vähem aega järjekorras oodates. Klienditeenindaja juures tasumine on samuti endiselt võimalik ning nii saab igaüks oma valiku ise teha.
Alates 1. juulist 2019 saab avalikule sektorile arveid saata vaid e-arvetes. Seni pidid CompuCashi kliendid sellistele ettevõtetele sisestama arved käsitsi ja topelt. CompuCash’i liides RIKi e-arvetega võimaldab nüüd saata riigiasutustele arved automaatselt, ainult ühe nupuvajutusega.
17.oktoorbil tutvustas CompuCash'i tegus meeskond oma pikaajalise kliendi, OKO restoran, juures oma uuemaid lahendusi:
iseteeninduskassa uues kuues,
tahvlipõhine viienda põlvkonna kassa koos maksevõimekusega ja
veebipõhine kontor.
Tõnis Siigur jagas kogemusi lahenduste osas, mis on kasutusel tema restoranides: köögiekraan, kutsungisüsteem ja Waiter äpp.
Valdav osa jaemakseid tehakse Eesti Panga andmetel täna just kaardimaksena ning seetõttu on kaardimaksete vastu võtmise võimekus ettevõtjatele võtmetähtsusega. Lisaks sellele, et tänapäeval pole eestlastel sularaha tihti isegi kaasas ning seetõttu võib makseterminali puudumise korral ost lihtsalt tegemata jääda, aitab võimekas ja kiire pangamakseterminal kliendirahulolu tõsta.
Aga kust saab makseterminali rentida ja kuidas valida endale sobivaim lahendus?
CompuCash kassasüsteem on väga laiade võimalustega programm ja nii tuleb ikka ette olukordi, et te mõnda neist polegi enda jaoks avastanud või enam ei mäleta, kuidas seda kasutada. Nii ongi CompuCash’i toote sees videojuhendid, et aidata teid nii pildi kui jutu abil toodet mugavalt kasutada. Juhendeid saate vaadata just teile sobilikul ajal ja ei pea sugugi ootama klienditeeninduse kõne järjekorras.
Alates sellest kevadest on CompuCash üks väheseid sertifitseeritud kassasüsteeme Läti turul, mis on suurepärane võimalus kasutada sama süsteemi oma restoranis, poes või vaba aja keskuses nii Eestis kui Lätis.
Kaks mobiilset lahendust (saadaval iOS ja Android seadmetele) teie müügi kiirendamiseks:
Põhjala pruulikoda on üks põnev ettevõte. Kes seal veel tuuril pole käinud, siis soovitame selle ette võtta.
Lisaks kodumaise õlle degusteerimisele, on Põhjalas võimalik ka õlle- ja suveniiripoest üht-teist soetada ning teise korruse avaras õllerestoranis elu nautida. See pole veel kõik - restorani lahtiolekuaegadel on võimalik ka sauna rentida.