• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kasutajatugi

CompuCash 4000/Kontor/Müügijuht/

Koondarved

Koondarved tuleb esmalt aktiveerida ja seadistada Majahaldur->Konfiguratsioon->Üldine->Koondarved.

Lisaks tuleb koondarvete loendur konfigureerida, alates millisest numbrist hakkab arvete numeratsioon jooksma.

Esmalt avaneb nimekiri kõikidest viimase kuu juba koostatud koondarvetest. Vastavat nimekirja saab filtreerida lühemaks või pikemaks, valides ülaosas soovitud algus- ja lõpukuupäevad ja rakendades seda “Otsi” käsuga.

Koondarveid tehakse kviitungite ja  hulgiarvete baasil, kus saab kas valikuliselt noppida või valida mingi kriteeriumi/ühise tunnuse ning selle lõikes kanda arved ühe klõpsuga koondarvesse. NB – juba mingis koondarves eksisteerivat arvet ei saa topelt teise koondarvesse lisaks võtta.

Uue arve loomisel küsitakse klienti, automaatselt avaneb see klientide valikunimekiri, mis on konfiguratsioonis määratud. Majahaldur->Konfiguratsioon->Üldine->Koondarved, kus saab määrata Kliendid, Kliendikaardid või valik Küsi kinnitust, mis tagab, et uue arve loomisel klienti kohe ei küsita ja koondarve sees saab valida, mis kliendile koondarvet tegema hakatakse.

Koondarve avamiseks vajutada ülaosas kas Sisu (olemasoleva arve avamiseks) või Uus (uue loomiseks). Koondarve loomisel saab vasakul ülaosas määrata jaluse teksti, tunnust, müügipunkti (mille alla koondarve registreeritakse) – need pakutakse ka vaikimisi välja, kui vastavad vaikeväärtused on määratud (Majahaldur->Konfiguratsioon->Üldine->Koondarved blokk).

Vasakult tuleks valida, kas tegemist on ülekandekliendiga või kliendikaarti omava kliendiga (nn registreeritud püsiklient), kellele arve tehakse – juhul kui pole seadistatud, et vastav valik oli kohe uue arve avamisel.

Kui kliendil on aadressid ja kontaktid puudu, saab need vasakul lahtrites ära täita või jätta juba registreeritud ja pakutud andmed.

Vasakul pool nimekirjas on arved, mis on valitud ja sisalduvad koondarve sees.

Paremalt poolt saab arved filtreerida ja välja valida ning kas ühekaupa või kogu valik koondarvesse tõsta. Vasakul ülaosas on filtrid, mille lõikes otsing ja filtreerimine toimub. Kindlasti jälgida, et ka otsitav ajavahemik oleks õige. Kui mõnda arvet, mida soovitakse koondarvesse võtta, ei leidu, siis võib see olla juba kuhugi teise koondarvesse sisse võetud. Koondarveid saab vastavalt vajadusele ka korrigeerida ehk arveid välja võtta või lisada. Kuna müügid on toimumise hetkel registreeritud, on see kontrolli vaatenurgast turvalisuse osas suht ohutu tegevus. Kui seadistustes on märgitud arvete trükk (Majahaldur->Konfiguratsioon->Üldine->Koondarved blokk), siis trükitakse koondarvele lisaks ka väljavõte kviitungitest/arvetest.

Ka koondarveid saab Telema liidese kaudu eksportida (saata Tellijale elektrooniline e-arve-saateleht).