• CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on mugav lahendus töögraafiku planeerimiseks ning reaalse tööaja lihtsaks mõõtmiseks nii automaatselt kui vajadusel ka detailselt paljude tööliikide kaupa. Lisaks saad sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetse sisendi palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kasutajatugi

CompuCash 4000/Kontor/Müügijuht/

Kliendid

Siin saab luua registrit püsiklientide kohta, kellele esitatakse nimelisi arveid. Peamiselt on see kliendiregister mõeldud kontorist hulgiarvete koostamiseks juriidilistele isikutele, kuid saab ka kassas registreerida arved pangaülekandega makstuks. Eelnevalt saab kliendile omistada rida erinevaid rekvisiite, kliendile määratud soodustust (mida arvestatakse arve koostamisel) või hinnaklassi (sellisel juhul võetakse müügihinnad vastavast hinnaklassist). Klientidele arvete koostamine kontorist toimub peatükis Müügijuht>Hulgiarved.

Kui kliendile on määratud soodustuse %, siis toimib see hulgiarvetes, kui on valitud nimeline soodustus (valikuga eeldefineeritud soodustuste seast), siis kehtib see kassas ja müügitellimuste koostamisel.

Kui kliendile on külge pandud ladu (kliendi real olev lahter “Lao nimi”), siis võetakse hulgimüügiga kaup sellest kliendile külgepandud laost. Kui on vaja müüa MP laost, tuleks selle müügi toimumiseks kliendilt tema nn “personaalne” ladu lahti ühendada ja siis hiljem tagasi ühendada. Kliendi (ostja) personaalset ladu kasutatakse, kui müüakse realiseerimiskokkuleppega, e kliendile luuakse oma ladu, kaup lähetatakse sinna lattu ja kui klient kauba maha müüb/realiseerib, siis arve tegemisel võetakse kaup kohe sealt laost. On pidevalt teada, mis kaup on kliendi käes ja mille eest pole veel arvet tehtud.

Kassas nähtav – linnuke, kas kassas on antud klient näha või mitte

I/E lubatud – saab määrata, kas see klient on elektrooniliste dokumentide vahetamise teenusega seotud või ei. Järgmises lahtris Muuda saab panna paika infovahetuse liigi (kas FTP või API) ja anda ühenduse parameetrid ning panna paika millised dokumendid saadetud failidest tekivad (tellimus või hulgiarve).

Nupud:

– võimaldab muuta olemasolevat klienti/kaardi kasutajat

Uus klient ja kaart – võimaldab luua samas aknas uue kliendi kui ka kaardi kasutaja.

Filter – võimalik panna kuvatavatele klientidele soovitud filter peale (nt mees või naine). Lisaks võimalik vaadata deaktiveeritud kliente.

Uus klient – võimaldab luua ainult kliendi.

Vaikeväärtused – võimaldab määrata vaikeväärtused uue kliendikaardi registreerimisel

Soodustused, Raport, Lae kaart, Lae teenuskaart – vt järgmistest peatükkidest