fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kasutajatugi

Kassa/CC Retail/

Tehingud

Tehingute alt leiab kassas lõpetatud tehingud/arved ning siin saab neid arveid tühistada, teha tagastusi, muuta makseid, trükkida korduskviitungit, salvestada arvet PDF failina ning saate arveid meilile.

NB! Osade nimetatud tegevuste puhul on vajalik, et kasutaja ametil oleks vastav õigus (nt. arve tühistamine) või oleks tehtud eelnev seadistus (nt. arve meilile saatmine).

Tehingute filter

Tehingute filter võimaldab otsida arveid arve numbri või arvel oleva toote (kasutades otsingus toote nime, numbrit või vöötkoodi) ning kliendi järgi. Filtris tuleb määrata periood kust tehinguid otsitakse ning kas otsitakse tehinguid ka teiste müügipunktide tehingute hulgast või mitte.

Toodete tagastus

Toodete tagastus võimaldab teha toodete tagastusi ning vahetusi. Tagastuse tegemiseks on vajalik, et kasutajal oleks lubatud kassa õigus „kreeditarve“.

  • Arvel oleva(te) toote/toodete tagastamiseks tuleb tehingute alt üles otsida vastav arve ning arvebloki laiendatud vaates vajutada „Tagasta“.
  • Avanenud tagastuse loomise aknas saab valida tagastatavad tooted (1) ning kui tooterea kogus on olnud suurem kui 1, siis saab +/- valida ka tagastatava koguse (2). Lisaks saab ka rea lõpus oleva kommentaari nupu kaudu lisada tagastamise põhjuse (3). NB! Tagastuse põhjuse lisamine võib olla kohustuslik. Sellisel juhul kuvatakse kommentaari nupp punaselt kuni põhjus on lisatud ning enne lisamist tagastusega jätkata ei saa.
  • Peale kinnitamist luuakse tagastatavate toodetega kreeditarve (miinusarve), mis tuleb seejärel maksega lõpetada (nt. sularahamaksega, kui kliendile makstakse tagasi sularahaga kassast).

Arve tühistamine

Arve tühistamiseks on vajalik, et kasutajal oleks lubatud kassa õigus „arve tühistamine“.

  • Arve tühistamiseks tuleb tehingute alt üles otsida vastav arve ning arvebloki laiendatud vaates vajutada „Tühista arve“.
  • Sisesta arve tühistamise põhjus/kommentaar ning kinnita.
  • Arve peab saama tehingute registris märke „Tühistatud“.

Maksete muutmine

Maksete muutmine võimaldab muuta suletud arvete makseviisi (nt. ekslikult valiti arve sulgemisel vale makseviis). Maksete muutmiseks on vajalik, et kasutajal oleks lubatud kassa õigus „maksete muutmine“.

  • Makseviisi muutmiseks tuleb tehingute alt üles otsida vastav arve ning arvebloki laiendatud vaates vajutada „Maksed“. Avanenud aknas näidatakse makseviise, millega on arve tasutud.
  • Muutmiseks tuleb vajutada „Muuda“, seejärel valida summale uus makse ning kinnitada