fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

     

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    lukud@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kasutajatugi

CompuCash 5/Müük/

Soodustused

Siin saab hallata ja lisada soodustusi.

Olemasoleva soodustuse seadete vaatamiseks/muutmiseks vajutage soodustuste nimekirjas soodustuse nimele.
Uue soodustuse loomiseks vajutage lehe päises ’Lisa uus soodustus’ ning valige soodustuse tüüp.

Soodustuse tüübid

Manuaalne – soodustus, mida on võimalik arvele lisada teenindajal manuaalselt või mis rakendub koos kliendikaardi registreerimisega.
Automaatne – soodustus, mis rakendus arvele automaatselt, kui soodustuse seadetes olevad tingimused on täidetud.

  • Ajaline – soodustus rakendub määratud ajavahemikul automaatselt nendele toodetele arvel, mis selle soodustusega on seotud. Võib määrata nädalapäevad, kuupäevade vahemiku ja/või kellaaegade vahemiku.
  • Summaline – rakendub juhul kui ühe konkreetse toote summa, mis on antud soodustusega seotud, summa ületab määratud suuruse.
  • Koguseline – rakendub juhul kui arvel on selle soodustusega seotud konkreetset toodet ette määratud arv.

Arvutamise alus

  • Protsent – protsendiline soodustus vastavalt määratud tingimustele
  • Hinnaklassist – hinnad võetakse määratud hinnaklassist (tavaliselt luuakse eelnevalt eraldi hinnaklass ’Soodushinnad’ vms)
  • Absoluutne (rea kohane) – mingi kindel summa alla. Näiteks kõikidel toodetel, millega soodustus on seotud 1€ hinnast alla. Väärtuse lahtrisse sisestatakse soodustuse summa.
  • Uus hind (rea kohane) – kindel uus hind. Näiteks kõikidele toodetele, millega soodustus on seotud, määratakse uus hind 2€/tk. Väärtuse lahtrisse sisestatakse uus hind.
  • Kindel summa arvest – väärtuse lahtris olev summa lahutatakse kogu arve summast.
  • Protsent kuni – soodustuse protsendi suurus sisestatakse müüja poolt. Väärtuse lahtrisse sisestatakse maksimaalne soodustuse protsent, mis teenindajal on võimalik sisestada.

Kehtivusaeg

Saab määrata nädalapäevad, kuupäevade vahemiku ja/või kellaaegade vahemiku, millal soodustus kehtib.

Näide 1: Soodustus kehtib terve veebruari kuu esmaspäevast neljapäevani kella 10st 16ni.

Tingimused

Täiendavad tingimused soodustusele.

  • Kehtib koos teiste soodustustega – märgitakse linnukesega, kui korraga võib rakenduda mitu soodustust. Kui linnukest ei ole, siis süsteem valib ja rakendab ainult sellise soodustuse, mis on kliendile soodsam. See tingimus on arvepõhine, mitte arverea põhine (v.a juhul, kui soodustust rakendati spets menüü kaudu ainult arvereale).
  • Nähtav kassa kasutajale – märgitakse linnukesega, kui kassa kasutaja jaoks peab soodustus olema nähtav ja käsitsi valitav.
  • Töötab ainult kliendikaardiga – märgitakse linnukesega, kui soodustus peab töötama ainult kliendikaardi registreerimisega.
  • Sünnipäevasoodustus – märgitakse linnukesega, kui soodustus kehtib ainult kliendi sünnipäevale eelneval ja järgneval X päeval.

Rakendub

– soodustus rakendub kogu arvele, arvestades siiski järgnevas punktis tehtud valikuga (rakendub kõikidele toodetele või rakendub valitud/lubatud toodetele).

– soodustus rakendub ainult kassas valitud arve reale, arvestades siiski järgmises punktis tehtud valikuga (ehk kas tootega on soodustuse rakendamine lubatud).

  • Rakendub kõikidele toodetele kõikides müügipunktides – piirangud puuduvad ning soodustust tohib kasutada kõikides müügipunktides ning rakendada kõikidele toodetele (arvestades, et muud seatud tingimused on täidetud).
  • Rakendub kõikidele toodetele valitud müügipunktides – soodustuse kasutamist saab piirata müügipunktide lõikes. ’Müügipunkt:’ rippmenüüst valige müügipunktid, kus soodustus peab kehtima. Toodetele piiranguid ei ole.
  • Rakendub valitud toodetele – võimaldab valida tooted müügipunkti täpsusega, millele soodustus rakendub. Vaata eraldi peatükki ’Soodustusega seotud toodete valimine’.
    • Kui loon uusi tooteid, lisatakse soodustus automaatselt nendes müügipunktides – kui soodustus tuleb siduda kõikide uute loodavate toodetega, siis tuleb valida millistes müügipunktides antud seos luuakse.

Kliendid

Võimaldab valida kas ja milliste uute loodavate klientidega soodustus automaatselt seotakse. 

Seo uute eraklientidega – soodustus lisatakse automaatselt uutele loodavatele eraklientidele.
Seo uute äriklientidega – soodustus lisatakse automaatselt uutele loodavatele äriklientidele.

Õiguste grupi piirangud

Võimaldab anda õiguse soodustust rakendada ainult kindlates õiguste gruppides olevatele kasutajatele. Näiteks suuremaid soodustusi saavad kasutada ainult vahetusevanemad. Kui rippmenüüst ühtegi gruppi valitud ei ole, siis piirangud puuduvad.

Praktilised näited

Näide 1: Automaatne ajaline soodustus – Hiline päevapraad -35% (E-R 15:00-17:00)

  • Loome uue automaatse ajalise soodustuse
  • Valime arvutamise aluse – antud juhul ‘Protsent’
  • Valime soodustuse väärtuse – antud juhul 35 (%)
  • Valime nädalapäevad, mil soodustus võib rakenduda (E-R)
  • Valime ajavahemiku, mil soodustus võib kehtida (15:00 – 17:00)
  • Määrame tingimuste alt, millistele toodetele ja millistes müügipunktides antud soodustus võib rakenduda – antud juhul päevapraad ja ainult kohviku müügipunktis
  • Salvestame soodustuse
  • Tulemus: Esmaspäevast reedeni ajavahemikus 15:00 – 17:00 rakendub tootele ‘Päevapraad’ 35% soodustus.

Näide 2: Püsikliendisoodustus kliendikaardiga 10% kogu menüült

  • Loome uue manuaalse soodustuse
  • Valime arvutamine aluse – antud juhul ‘Protsent’
  • Valime soodustuse väärtuse – antud juhul 10 (%)
  • Tingimuste alt valime ‘Töötab ainult kliendikaardiga’ ja eemaldame linnukese lahtrist ‘Nähtav kassa kasutajale’
    Need 2 valikut piiravad võimalust, et soodustus lisatakse käsitsi arvele, kui kliendikaart pole arvega seotud.
  • Tingimuste alt valime ‘Seo uute eraklientidega’
  • Salvestame soodustuse
  • Tulemus: Sidudes kliendikaardi arvega (valides käsitsi menüüst või registreerides kliendikaardi läbi kaardilugeja), rakendub arvele soodustus ‘Püsiklient -10%’ (eeldusel, et soodustus on kliendikaardiga seotud).

Näide 3: Soodustus mis rakendub kõikidele toodetele va. mõnele

Selline soodustus on kasutusel juhul kus on vaja soodustuse andmist piirata osadele toodetele(nt alkohol või tubakatooted)

  • Loome uue soodustuse
  • Valime sobiva arvutamine aluse
  • Valime sobiva soodustuse väärtuse
  • Tingimuste alt valime rakendub ainult valitud toodetele
  • Valime ülalt vasakult kastist kõik tooted(Kui tooteid on rohkem tuleks suurendada Ridu leheküljel väärtust.
  • Kasutame otsingut, et leida üles tooted millele soodustus ei peaks rakenduma ja eemaldame nende eest linnukesed
  • Valime soovitud müügipunktid lahtris Kui loon uusi tooteid lisatakse soodustus automaatselt nendes müügipunktides
  • Salvestame soodustuse

Tulemuseks on soodustus, mis rakendub kõikidele valitud toodetele, samuti saavad selle soodustuse külge kõik uued tooted.