EKTACO AS – Kassasüsteemid, läbipääsud, tööajaarvestus, tarkvaraarendus
EU

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Helista 654 2150

Liitu CompuCash uudiskirjaga

CompuCash uudiskirja privaatsustingimused

  1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete, st e-maili, töötlemiseks ehk kasutamiseks uudiskirja saatmiseks.
  2. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine ektaco.ee kodulehel uudiskirjaga liitudes.
  3. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuulub Tellija e-posti aadress.
  4. Isikuandmeid töötleb Ektaco AS.
  5. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.
  6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  7. Teenuse kasutajal on õigus uudiskirja saamisest loobuda ning sellega ka nõuda oma e-maili kustutamist.

Ektaco AS

Kontakt: ektaco@ektaco.ee

Uudised

5 võitu restoranile köögiekraani kasutamisest

14. november 2019

Aastakümneid on toitlustuskohtade köökides olnud kasutusel köögiprinterid, mille abil jõuab info saalist kööki. Juba mõned aastad on selle asemel aga  paljudes restoranides kasutuses hoopis puutetundlikud köögiekraanid.

Mida võidab restoran köögiekraani kasutamiset?

Köök ja saalipool on omavahel otseühenduses.

Suhtlus köögi ja saaliteenindajate vahel peaks olema võimalikult operatiivne. Nii on võimalik klienti aegsasti teavitada tavapärasest pikema ooteaja ees või informeerida sellest, kui mõned menüüs olevad toidud ei ole tooraine puudumise tõttu saadaval. CompuCash köögiekraani abil kuvatakse kokkadele koheselt juba seadistatud tellimused ning kokkadel on võimalus teenindajaid toiduvalmistamise ajaga kursis hoida.

Ooteaeg võib olla ka üllatuslikult kiire.

Hoolimata asjaolust, et restorani einestama minnes arvestatakse pisut pikema ajakuluga, ei meeldi kellelegi liigselt oodata. Ooteaega vähendab see, kui teenindaja saab tellimusi mitmest lauast järjest küsida, ilma et peaks kulutamata aega tellimuste kööki viimise peale, ning kui kokad saavad ajaliselt eri käike ette planeerida. Siinkohal on abiks nii CompuCash kaasaskantav kassa, CompuCash POS app, kui ka köögiekraan. Äpis tellimust sisestades jõuab tellimus koheselt kööki või baari ja saate külastajaid üllatada, kui näiteks joogid jõuavad lauda veel enne kui olete söögitellimuse vastuvõtmise lõpetanud.

 

5 võitu köögiekraani kasutamisest restoranis on järgmised:

1. Köögiekraan aitab aega kokku hoida

Kui köögiprinterist tulevate kviitungite järjekorda sättimine on koka ülesanne, siis ekraanile jõuavad tellimused juba seadistatud järjekorras. Ekraanil olevat infot saab lugeda kaugemalt  ja hallata lihtsamini.

2. Köögiekraanist on võimalik saata toiduvalmimise info tagasi teenindajale

Toidu valmimise järel teeb kokk puutetundlikul köögiekraanil topeltkliki ja info toiduvalmimisest jõuab hetkega kassasse. Teenindajale annab sellest märku kassas vilkuma hakkav „kokamütsi“-märk.

3. Köögiekraan arvestab valmistamist vajavate roogade kogused koka eest

Lisaks igale tellimusele kuvatakse ekraanil ka infot roogade koguste kohta tellimusüleselt.  Nii võib kokk hetkega näha, et kõigi kööki saadetud tellimuste peale kokku tuleb valmistada näiteks üheksa veisesteiki.

4. Köögiekraanil on kokale näha kogu käikude süsteem koos nende serveerimise ajaga  

Ekraan kuvab road käikude kaupa grupeeritutena. Lisaks on teenindajal võimalik saata infot, millal peaks köök järgmise käigu välja panema. Pärast vastavat toimingut kassas jõuab kööki helisignaal ja järgmine nõutav käik värvub ekraanil punaseks.

5. Köögiekraan loob võimaluse hilisemaks statistikaks

CompuCash genereerib raporti, kus on võimalik näha, kui palju aega mingi roa valmistamiseks keskmiselt kulub.

Köögiekraani tutvustava demoseansi korraldamises  saab kokku leppida e-postiga sales@ektaco.ee või helistades 50 800 90.