EKTACO AS – Kassasüsteemid, läbipääsud, tööajaarvestus, tarkvaraarendus
EU

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Helista 654 2150

Liitu CompuCash uudiskirjaga

CompuCash uudiskirja privaatsustingimused

  1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete, st e-maili, töötlemiseks ehk kasutamiseks uudiskirja saatmiseks.
  2. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine ektaco.ee kodulehel uudiskirjaga liitudes.
  3. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuulub Tellija e-posti aadress.
  4. Isikuandmeid töötleb Ektaco AS.
  5. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.
  6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  7. Teenuse kasutajal on õigus uudiskirja saamisest loobuda ning sellega ka nõuda oma e-maili kustutamist.

Ektaco AS

Kontakt: ektaco@ektaco.ee

Uudised

Kliendilugu Tallinna Loomaaiaga iseteeninduskassade kasutamisest

04. juuni 2019

Tallinna Loomaaed teenindab oma pea 2 miljoni eurose aastakäibe juures natuke üle 400 000 inimese aastas. Valdava osa loomaaia käibest moodustab piletitulu, kusjuures suurim osa müügitulust teenitakse suvekuudel.

Miks võeti Loomaaias kasutusele iseteeninduskassa?

2017.a. aasta juulikuus külastas Tallinna Loomaaeda natuke üle 100 000 inimese. See toob kaasa olukorra, kus ilusa suveilmaga soovib ühe päeva jooksul piletit osta ning loomaaeda pääseda kuni 20 000 inimest. Kusjuures, piletimüük toimub paralleelselt nii põhja- kui ka lääneväravas.

Selline massiline piletimüük ja veel kahest müügipunktist, kus korraga töötab 6 kassat, paneb teeninduskvaliteedi, kassa- ja piletimüügi tehnoloogia korraliku pinge alla.

Millise muutuse tõi kaasa iseteeninduskassa kasutuselevõtt?

Vähendamaks külastajate järjekordasid piletimüügipunktides, soetas Tallinna Loomaaed ühe iseteeninduskassa mõlemasse müügipunkti. Nii on külastajatel võimalik valida, kuidas piletit osta - kas kaardimaksega iseteeninduskassas või kaardi- ja sularahamaksega tavakassas.

Piletimüügi eest vastutava Kristi Samueli sõnul on iseteeninduskassad end igati ära tasunud. 

  

Iseteeninduskassade suurimad plussid:

  • Pileteid on võimalik osta neljas keeles: eesti, inglise, vene ja soome keeles;
  • Makselahendusena töötab nii tavaline kaardimakse kui ka viipe-makse;
  • Iseteeninduskassat on võimalik ehitada seina sisse (sarnaselt sularaha-automaatidele) või panna kioskina seisma nii sise- kui ka välistingimustesse;
  • Kassasüsteemi (CompuCash) on võimalik integreerida näiteks majandustarkvara programmiga;
  • Kassasüsteemi kasutajaliides on lihtne ja töökindel;
  • Kassasüsteemi haldaja saab ise luua ja muuta müüdavate toodete nimesid ja hindu, kusjuures müüa on võimalik lisaks tavalistele piletitele ka kampaania korras soodus-pileteid.

Tänu iseteeninduskassadele on vähenenud aeg, mis kulub ühe pileti müümiseks, ning tänu integratsioonile majandustarkvara programmiga  on oluliselt suurenenud raamatupidamisdokumentide edastamisega seotud tegevuste efektiivsus.  

Tunned huvi iseteeninduskassade vastu? Võta meiega ühendust!