EKTACO AS – Kassasüsteemid, läbipääsud, tööajaarvestus, tarkvaraarendus
EU

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Helista 654 2150

Liitu CompuCash uudiskirjaga

CompuCash uudiskirja privaatsustingimused

  1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete, st e-maili, töötlemiseks ehk kasutamiseks uudiskirja saatmiseks.
  2. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine ektaco.ee kodulehel uudiskirjaga liitudes.
  3. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuulub Tellija e-posti aadress.
  4. Isikuandmeid töötleb Ektaco AS.
  5. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.
  6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  7. Teenuse kasutajal on õigus uudiskirja saamisest loobuda ning sellega ka nõuda oma e-maili kustutamist.

Ektaco AS

Kontakt: ektaco@ektaco.ee

Uudised

Pildil on näidis KPI-de tabloo, mis annab aimu sellest, kuidas startup ettevõtetes mõõdikuid jälgitakse.

Kuidas juhtida restoraniäri nagu startup ettevõtet 

15. veebruar 2019

Startup ettevõtted lähtuvad oma igapäevatöös otsuste tegemisel statistikast, erinevatest mõõdikutest ja numbrilistest näitajatest. Neid mõõdikuid jälgitakse igakuiselt ja sageli jagatakse seda infot ka kõigi ettevõtte töötajatega.

Just see on üks põhjustest, miks meiletuntud firmad nagu Taxify, Skype või Wolt on nii edukad.

Hea uudis on see, et andmetepõhist juhtimist saab rakendada igas ettevõttes, ka kohvikutes ja restoranides.
 

Reaalajas uuenevat infot kuvatakse sageli kontorites seinale kinnitatud ekraanidel. Andmeid saab ka hoida excelis või Google Spreadsheetis, kuidas kellelegi mugavam on.   

Selline andmete läbipaistvus ja selgus aitab aru saada, kui kiiresti ettevõte oma eesmärkide suunas liigub ja mis valdkonnas pole areng piisavalt kiire.

Samuti aitab selline info kuvamine töötajatel aru saada, kuidas ettevõttel läheb ja kuidas mõjutab nende panus ettevõtte arengut.

Andmeanalüüs restoraniäris KPI-de abil

Üks viis oma restoraniäri juhtida nagu startup ettevõtet, on alustada võtmenäitajate ehk KPI-de (inglise k. key performance indicator) sisse seadmisega.

Tegu on metoodikaga, kus ettevõte seab endale konkreetsed numbrilised eesmärgid ja jälgib neid igakuiselt. Siiski, ka ühekordne pilguheit andmetesse võib üllatada ja selgust luua.

Tänu KPI-dele teab juhtkond alati, mis valdkonnale peab tähelepanu pöörama, et olla kasumlik, areneda kiiremini ja vältida raha raiskamist. KPI-d aitavad hinnata, mida oled juba saavutanud ja kui kaugel oled oma eesmärkidest.  

Ainukeseks eelduseks on andmebaasi olemasolu, kust saad vajalikku infot hõlpsasti kätte.

Pildil veebipõhise Compucashi töölaua vaade.

Järgnevalt toome välja mõned näited restoraniäris levinud KPI-dest ja näitame, kuidas veebipõhise CompuCashi abil andmeid mugavalt hallata.

Enamlevinud KPI-d restoraniäris

Kuna iga ettevõte on omanäoline, erinevad ka KPI-d nii sektori- kui ka valdkonnapõhiselt. Võimalik on valida sadade KPI-de vahel, ent sellest ei maksa end heidutada lasta.

Kõige lihtsam on alustada kolme kuni viie KPI-ga: vali nad välja, lisa nad exceli tabelisse ja pane kalendrisse meeldetuletus iga kuu andmeid tabelis uuendada ning analüüsida.

Siin on mõned näited KPI-dest, mis sobivad restoraniäri omapäradega. 

1. Toodete juhtimine.

  • Tooterühma läbimüük

  • Toote koguse läbimüük

  • Top toodete müügi läbimüük

2. Meeskonna juhtimine.

  • Müüjate top

  • Arvete keskmine

  • Arvete keskmine ühe külastaja kohta

  • Külastajate arv

3. Müügi ja turunduse juhtimine

Müük ja turundus aitavad su äril kasvada. Jälgides neid võtmenäitajaid, suudad hoida näppu müügi- ja turundustegevuste pulsil.

Võiksid alati teada:

  • kui palju on sul kliendikaardi omanikke (kui tihti nad oste teevad, mis on ühe ostu keskmine suurus);
  • kui palju tehakse broneeringuid ning mis kanalitest (telefon, email, koduleht, sotsiaalmeedia leht)
  • kui palju kulutad turundusele ja reklaamile,
  • kui palju külastajaid käib sinu veebilehel,
  • kui palju on sul sotsiaalmeedias fänne.

Alljärgnev tabel on näide sellest, kuidas saab KPI-sid excelis kuvada.  

Kõik need näitajad aitavad vastu võtta otsuseid, kas üht või teist kampaaniat jätkata ja kuhu oma aega ning raha suunata.  

Andmete haldamine veebipõhisest CompuCashist

Kasutades CompuCashi on võimalik saada suur osa ülalmainitud andmetest veebipõhisest süsteemist lihtsalt ja mugavalt kätte.

Logides sisse aadressile http://www.Compucash5.com, saad vaadata ning analüüsida soovitud detailsusega erinevaid müügiandmeid.

Kõige olulisemad päringud on võimalik salvestada raportite kujul. Tänu sellele saab järgmisel korral neid kiirelt ja mugavalt kasutada.

Proovi seda kohe!

Kui sul veel ei ole ligipääsu veebipõhisele CompuCash'ile, siis võta meiega ühendust.