EKTACO AS – Kassasüsteemid, läbipääsud, tööajaarvestus, tarkvaraarendus
EU

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Helista 654 2150

Liitu CompuCash uudiskirjaga

CompuCash uudiskirja privaatsustingimused

  1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete, st e-maili, töötlemiseks ehk kasutamiseks uudiskirja saatmiseks.
  2. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine ektaco.ee kodulehel uudiskirjaga liitudes.
  3. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuulub Tellija e-posti aadress.
  4. Isikuandmeid töötleb Ektaco AS.
  5. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.
  6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  7. Teenuse kasutajal on õigus uudiskirja saamisest loobuda ning sellega ka nõuda oma e-maili kustutamist.

Ektaco AS

Kontakt: ektaco@ektaco.ee

Uudised

Kutsungisüsteemist 5 kasu toitlustuses

12. veebruar 2019

Olete te mõelnud, kui palju võiksite säästa aega, hoida kokku tööjõukulusid ja teha teenindus sujuvamaks kasutades kutsungisüsteemi? Pakume kolme tüüpi kutsungisüsteeme: teenindajakutsung, kliendikutsung ja teeninduskutsung.

Teenindajakutsung – Köögi ja saali vaheliseks suhtluseks. Kokk saab anda teenindajale teate, et roog on serveerimiseks valmis. Tühjalt jooksmine, külm toit ja häälekad kellahelistamised võiksid jääda minevikku. Pakume teenindajatele stiilseid käekellasid või vööle kinnitatud pager’eid.

Kliendikutsung - Kliendile saab anda märku, et kätte on jõudnud tema kord. Võimalikud kasutusvaldkonnad on laiad.

Teeninduskutsung - Ühe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupuvajutuse.

Teenindaja käiks köögi ja saali vahet ainult siis, kui selleks on reaalne vajadus. Ettekandja tuleks lauda esimesel võimaluse, kui klient on avaldanud soovi lisa tellida või arvet tasuda. Klient teaks täpselt, millal on tema kord lauda istuda või toidule järele minna. Ektaco pakutavate kutsungisüsteemide abil on see võimalik.

Kutsungisüsteemid pakuvad lahendust kõige tavapärasematele toitlustusettevõtte probleemidele. Nende süsteemidega on võimalik:

  • muuta tööd efektiivsemaks,
  • tõsta teeninduse kvaliteeti,
  • hoida personali õigete ülesannete juures,
  • vähendada personalikulusid ning
  • loomulikult tõsta klientide rahulolu.

Ektaco kassasüsteem CompuCash koos kutsungisüsteemiga on kasutused TS Laevade kohvikutes ehk laevadel, mis sõidavad Saaremaale ja Hiiumaale. Gert Nepperi, TS Laevade kohvikute toitlustusjuhi, sõnul on laevakohvikutes kutsungisüsteemidest väga palju kasu. Enamus sööke saavad inimesed küll teenindajalt kohe kätte, aga mõned söögid, näiteks vanaema retsepti järgi praetud pannkoogid maasikamoosiga tulevad klientidele otse pannilt. Ja et kliendid ei peaks püsti seistes neid ootama, siis ongi hea võimalus lauda maha istuda, võtta teenindajalt pager, mis toidu valmides rõõmsasti laual vilkuma ja piiksuma hakkab.

Lisainfo saamiseks helista meile 6 397 944 või saada e-mail sales@ektaco.ee