EKTACO AS – Kassasüsteemid, läbipääsud, tööajaarvestus, tarkvaraarendus
EU

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Helista 654 2150

Liitu CompuCash uudiskirjaga

CompuCash uudiskirja privaatsustingimused

  1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete, st e-maili, töötlemiseks ehk kasutamiseks uudiskirja saatmiseks.
  2. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine ektaco.ee kodulehel uudiskirjaga liitudes.
  3. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuulub Tellija e-posti aadress.
  4. Isikuandmeid töötleb Ektaco AS.
  5. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.
  6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  7. Teenuse kasutajal on õigus uudiskirja saamisest loobuda ning sellega ka nõuda oma e-maili kustutamist.

Ektaco AS

Kontakt: ektaco@ektaco.ee

Uudised

Foto: Eilin-Sonas Aceron

3 soovitust restoraniomanikule hooajaväliseks ajaks

25. jaanuar 2019

Enamus restoraniomanikke teavad, mida tähendab hooajaväline või pühadejärgne mõõnaperiood. See on aeg, kus klientide vähesus teeb ärile liiga.

Siiski mitte kõik restoranid ei virele sel perioodil, sest nad on panustanud nii turundus- kui ka müügitegevustesse juba varakult.

Järgnevad kolm soovitust oleme kokku kogunud erinevate restoraniomanike ütluste põhjal, kuidas raskel ajal restoraniäris hakkama saada.

1. Hooajaväliseks perioodiks hakka valmistuma 6 kuud varem.

Kui suvel äri õitseb, pole kellelgi huvi jaanuarikuise kliendipõua peale mõtelda. Samas, kui sa tead, et paar kuud aastast ripub sinu äri juuksekarva otsas, siis otsi juba varakult viise, kuidas kulusid kärpida.

Siin on kaks kõige levinumat viisi kulude kärpimiseks:

Menüü - kas sinu menüüs on selliseid tooteid, mida tellitakse harva, ent mille tooraine on kallis ja rikneb kiiresti? Analüüsi oma menüüd ja vaata, kuidas saaksid pakutavate roogade nimekirja ajutiselt lühendada. Siinkohal on abiks sinu kassasüsteemi aruannete vaade, mis toetab statistika ja finantsinfoga.

  • Lahtiolekuajad - lase oma raamatupidajal välja arvutada, kui palju säästaksid raha, kui avaksid restorani üks tund hiljem ja sulgeksid üks tund varem. Siin tuleb kindlasti arvesse võtta nii restorani ülalpidamiskulusid, tööjõukulusid kui ka neil tundidel teenitavat raha.

Vaata ka alljärgnevat 8-minutilist videoklippi restorani lahtiolekuaegade teemal:

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Võta sotsiaalmeediast ja internetist kõik, mis võtta annab.

Madalhooajal väheneb külastajate ja broneeringute arv, mistõttu on eriti oluline, et su restoran oleks internetist kiiresti leitav.

Millal sa viimati vaatasid, kas sinu restoran on Google otsingumootori esimesel lehel nähtav?

Et seda kontrollida trüki Google'isse märksõnad restoran ja linn, kus tegutsed, ning vaata, mis sealt välja tuleb (näiteks "taimetoidu restoran Tartus"). Oluline on, et teeksid otsingu oma brauseri inkognito reźiimis

Selleks, et inimesed sind ülesse leiaksid, peaks sinu restoran välja tulema esimese 10 otsingutulemuse seas. Kui seda ei juhtu, pea nõu turundusspetsialistiga ja uuri lisa SEO kohta (inglise k. Search Engine Optimization).

Kui soovid oma nähtavust parandada, kasuta ära ka võimalusi, mida pakub sotsiaalmeedia:

  • osta Facebooki või Instagrami reklaami,
  • korralda vähemalt üks jagamiskampaania,
  • jaga regulaarselt pilte oma restoranist ja kõigist toitudest-kokteilidest,
  • tee toredaid video-lugusid oma klientidega või miks mitte kokkadega,
  • küsi klientidelt nende maitse-eelistusi ja tagasisidet. 

Online-kampaaniate toetamiseks kasuta ka võimalusi, mida pakub sinu kassasüsteem. Näiteks CompuCash kassasüsteemis saad luua erinevaid soodustusi kõigile toodetele või üksikutele tootegruppidele. Samuti on võimalik luua kliendikaardi omanikele personaalseid pakkumisi, mis on seotud varasema ostukäitumisega.                   

Loe lisa siit CompuCashi eripakkumiste ja sooduskampaaniate võimaluste kohta.

3. Võida kliente nutika turundusega.

Hooajaväline aeg on hea võimalus soojendada ülesse vanad kontaktid. Saada välja uudiskiri või võta personaalselt ühendust klientidega, kes on varem sinu juures näiteks juubelipidu või firmaüritust pidanud.

Katseta ka erinevate ürituste korraldamisega või paku seda võimalust mõnele ettevõttele. Praegu on populaarsed niinimetatud networking-üritused, endiselt korraldatakse palju sünnipäevi, ärilõunaid ja seminare.

Siin on mõned näited üritustest, mis aitavad sul ideed jooksma saada:                                                                                                        

  • Veini degusteerimine 10-le igal reedel ja laupäeval.
  • Üllatusterohke õhtusöök peakokaga.
  • Õhtusöök kunstniku/muusiku/ettevõtjaga 10-le igal teisipäeval ja kolmapäeval.

Vaata ka järgnevat videot sellest, kuidas restoraniäris turundust teha (video on inglise keeles).