EKTACO AS – Kassasüsteemid, läbipääsud, tööajaarvestus, tarkvaraarendus
EU

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Professionaalne. Usaldusväärne. Stabiilne.

Helista 654 2150

Liitu CompuCash uudiskirjaga

CompuCash uudiskirja privaatsustingimused

  1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete, st e-maili, töötlemiseks ehk kasutamiseks uudiskirja saatmiseks.
  2. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine ektaco.ee kodulehel uudiskirjaga liitudes.
  3. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuulub Tellija e-posti aadress.
  4. Isikuandmeid töötleb Ektaco AS.
  5. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.
  6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  7. Teenuse kasutajal on õigus uudiskirja saamisest loobuda ning sellega ka nõuda oma e-maili kustutamist.

Ektaco AS

Kontakt: ektaco@ektaco.ee

Uudised

CompuCash Dubais - ühe edasimüüja edulugu

06. november 2018

Araabia Ühendemiraadid ei ole just esimene riik, mis mõttesse tuleb, kui küsida, kus CompuCashi veel peale Eestit müüakse. Sellepärast uurime CompuCashi edasimüüjalt, millest kõik alguse sai ja kuidas on kohalik turg eestlaste toote vastu võtnud.

Samer, sa oled sündinud ja kasvanud Araabia Ühendemiraatides. Kuidas sa leidsid üles väikese Eestimaa ning kohalikul turul populaarse CompuCash kassasüsteemi?

Minu suhe Eestiga sai alguse tänu minu eestlannast abikaasale. Kohtusin temaga Dubais, kuhu ma olin kolinud pärast 10 aastat Ameerika Ühendriikides resideerumist.

Minu huvi abikaasa ja meie ühiste laste päritolumaa vastu oli suur, mistõttu külastasime Eestit sageli.
Ühel päeval paar aastat tagasi olime perega Tartus asuvas V SPA-s. Seal märkasin esimest korda, et kassasüsteem, mida teenindaja kasutas, töötas kiirelt, laitmatult ning pakkus erinevaid võimalusi maksetehingu sooritamiseks.

Päev hiljem ühes Tallinna restoranis kogesin taas sama - restorani teenindaja kasutas tahvelarvutit, et minult tellimust võtta. Seejärel maksin lauast tõusmata vaid mõne hetkega oma arve eest. Kõik töötas laitmatult!

Selline kogemus oli minu jaoks uudne. Uurisin kohe teenindajalt, mis süsteemi ta kasutab. Selgus, et nii selles restoranis kui ka V SPA-s oli kasutusel CompuCash. Teenindaja lisas veel, et CompuCash ongi üks enim kasutatavamaid kassasüsteeme Eestis. Mõistsin kohe, et just sellel tootel on suur potentsiaal.

Samal õhtul võtsin ühendust CompuCashi esindajate Raini ja Martiniga. Oma kirjas avaldasin soovi kohtumiseks. Sain meeldiva üllatuse osaliseks, kui mu kirjale saabus vastus veel samal õhtul, et huvi on ka nende poolt olemas.

Meie esimene kohtumine toimus paari kuu pärast. Nagu arvata võite, oli kohtumine edukas.

Sinu otsus Ektaco kasuks sündis väga kiirelt. See tekitab küsimuse, kas Eesti tootega on Araabia Ühendemiraatide turule sisenemine tõesti niivõrd kerge?

Kohalik turg on fragmenteeritud ja piltlikult öeldes üle ujutatud erinevate kassasüsteemide lahendustega. Ettevõtjad üle kogu maailma üritavad seal kanda kinnitada.

See tähendab, et uuele turule sisenemine oli riskantne otsus. Kindlust andis teadmine, et CompuCashi näol on tegemist töökindla tootega, mille taga seisab tugev meeskond Eestis.

CompuCash leidis oma nišši kohalikul turul ja kohvikute-restoranide omanikud on äärmiselt rahul nii toote kui ka meie poolt pakutava klienditoega.

Võib öelda, et klienditugi, mida pakume ööpäevaringselt seitse päeva nädalas on niivõrd unikaalne, et eristab meid tugevalt konkurentidest.

Tänu heale klienditoele saime jala ukse vahele ka cateringi sektoris. Varustame oma kassasüsteemidega ühte juhtivat cateringi-pakkujat nimega Right Bite.

Millised on Eesti ja Lähis-Ida ärikultuuride sarnasused?

Lihtsam on rääkida sellest, millised on erinevused, sest need on tõesti suured.  

Eestlased on väga uhked oma identiteedi ja kultuuri üle. Äri tehes ollakse äärmiselt otsekohesed ja konkreetsed.

Ettevõtjad Lähis-Idas armastavad võtta aega suhtlemiseks. Kokkusaamistel räägitakse perest, toidust ja isiklikest teemadest enne äriteemadele üleminekut.
See on ka põhjuseks, miks mõned meie Araabia Ühendemiraatide kliendid on pidanud eestlasi pigem kuivaks, ent on siis kiirelt mõistnud, kui professionaalsed ja tähelepanelikud eestlased on.

Hindan kõrgelt eestlaste tööeetikat ja oskuslikkust. Ja kuigi meie kliendid polnud varem Eestist kuulnud, oskab nüüd nii mõnigi neist kaardil Eestile osutada.

Kuidas võtad kokku esimese tegutsemisaasta ning koostöö Ektaco meeskonnaga?

Mina ja mu kolleegid oleme kindlad, et CompuCashist saab üks turuliider Araabia Ühendemiraatides kassasüsteemide sektoris. Meie enesekindlus põhineb senistel suurepärastel tulemustel.

Vaadates tagasi esimesele tegutsemisaastale olen väga uhke meie tugeva koostöö üle Ektaco meeskonnaga.

Esimene aasta ei olnud meile lihtne. Nägime palju vaeva, et leida sobivat inimest, kes suudaks CompuCashi müüa. Otsustasime keerulises olukorras pöörduda Tallinna kontori poole nõu saamiseks.  

Ektaco ei vedanud meid alt. Nad lennutasid CompuCashi müügijuhi Raini koos IT-tiimiga Dubaisse, kus üheskoos saime kõigist katsumustest kiirelt jagu ja juba nädalase töö tulemusena allkirjastasime kliendilepingu kohaliku turu populaarse toiduketi Baker and Spice'iga.

Tunned huvi CompuCashi edasimüügi vastu? Võta meiega ühendust!